• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää på kettingen.

Rescue- reissu tavaroideni perään pojan kämpälle suoritettu.

Viiden vuoden tauon jälkeen olen taas yhtä TexWiller- kokoelmani kanssa.
Älkää kysykö mitä teen viikonloppuna.
Tässäkin osoitteessa nimittäin alkaa nyt iltaWilleröinnit.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Päivää på kettingen.

Rescue- reissu tavaroideni perään pojan kämpälle suoritettu.

Viiden vuoden tauon jälkeen olen taas yhtä TexWiller- kokoelmani kanssa.
Älkää kysykö mitä teen viikonloppuna.
Tässäkin osoitteessa nimittäin alkaa nyt iltaWilleröinnit.
No heiii, torjantai on todellakin se parempi päivä :)!


..ja ihan pienesti villisti veikkaan että siellä noi iltawilleröinnit sujuvat huomattavasti paremmin kuin täällä :cautious::barefoot::notworthy:

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Heippamuikkamuit ja päivää ja - etukäteen - alkuiltaakin sulle :)!

Mä en oo täälläpäinkään kun kohtajustiinsa suihkun kautta aivan muualla ja sitä ennen taijan saada vetää viipotushepulit taas nuitten hiien kännyköitten ja edelleen puuttuvien tutkapantojen kanssa ja...uliuliuliuli..!!....muttasiis - mahtavaa torjantaipäivän jatkoa! Muistapa semmonen asia että sä oot hurjan tärkeä tyyppi jollekin aina, joten - pidä huoli itsestäsi :). Rakasta ittees ja elämää ja nauti sen järkkäämistä kivoista ylläripylläreistä, mitkä parhaimmillaan saa villasukat sinkoilemaan kintuista (y)!

Mutta tuituisäisäi, nyt mä lähden :). Oot ihana :love:!*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No heiii, torjantai on todellakin se parempi päivä :)!


..ja ihan pienesti villisti veikkaan että siellä noi iltawilleröinnit sujuvat huomattavasti paremmin kuin täällä :cautious::barefoot::notworthy:

:D
Sanotaanko näin, että nyt noi laatikot eivät enää ole poikani nurkissa riesana. En vaan ymmärrä miks hemmetissä asiat pitää hoitaa näinkin hankalasti? Vielä viime kuussa ja siis viimeisimmässä viestissä ex- rouvakullan kanssa sovittiin, että hän ilmoittaa minulle milloin muuttopuuhat ovat siinä vaiheessa, että minun sopii tulla hakemaan tavaroitani pois. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi asiaan poika pitää sotkea ja tehdä yksi täysin tarpeeton väliroudaus.

Yksi laatikko oli päältä auki, niin sen sisältö tuli tuossa vilkaistua.
Siinä oli siististi pukupussissa JuJutsu- pukuni 80- luvun alkupuoliskolta. Se on epäilemättä minun, mutta tuo nyt on niitä tavaroita jotka puolestani olis voinu myydä kirppiksellä jo kolkytä vuotta sitten.
Sit siinä oli aikanaan intistä konfiskoimani musta karvalakki. En muistanut, että mulla tommoinen on joten se oli ihan tervetullut yllätys.
Sit siinä oli lapsuuteni valokuva- albumi joka päättyy ylioppilaskuviini aikaan pari vuotta ennen kuin edes tapasin ex- rouvakultasen. Siitä hänelle plussaa, että ei ole polttanut sitä roviolla.

Sit irtotavarana oli shakkilauta. Aikanaan Tiimarista hankkimani johon kuuluu hauskannäköiset inkkari- ratsuväki- nappulat. Epäilemättä nappulat ovat jossain noista laatikoista.
Totakaan en muistanut, mutta ton nähdessäni aloin miettimään mikä mahtaa olla sen shakkipelin kohtalo jonka laudan ja nappulat itse valoin kipsistä ja maalasin käsin, ensin raahattuani muotit selkärepussa puolen Euroopan halki junalla.

Asiassa varmasti on jokin logiikka, että Tiimarista hankkimani krääsä on Ex- rouvakullankin mielestä minun mutta itse tekemäni uniikkikappaleen kohtaloa jos erehdyn kysymään niin olen käsittämätön häirikkö.
 
Asiankannattaja, syvältä moinen!

Mä järsin nälkääni limppua voilla ja kalamataoliiveja. Syvältä tämäkin koska tän anssa pitäisi olla punkkua eikä mitään himputin vettä.

Maailma on välillä epäreilu!
 
Täällä menee jokin umpeen.
Niinku 0roosa0 sanoi, maailma ei ole reilu.

Meidän miesten ei umpeutumista tai hämähäkinverkkoja tartte pelätä.
Koska onhan toi pippeli melko nerokas keksintö. Kun semmoinen on niin ei tartte pissata varpailleen.
Ja siinä missä naiset baarissa lähtevät "puuteroimaan nenää" niin mies voi lähteä "ulkoiluttamaan anacondaa" tai ainaskin käydä "pienten käärmeiden näyttelyssä". Kas kun me miehet ei hirveesti puuteroida.

Isoppojat on toki kertoneet, että sillä olis joku toinenkin käyttötarkoitus mutta mä luulen, että isoppojat huijaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä