missä äks faktoris se saara aalto oli ja onko jo suomessa näytetty kyseinen jakso?
Reipasta meininkiäHän on kyl oiva apuri jo nyt, sillon kun on hyvä päivä ja jaksaa keskittyä. Imuroimiset, pölyhuiskat ym on kavereita. Tiskatakin saa välillä, silloku mul ei oo neuroosia päällä ja ärsytä se, ettei se vielä saa ihan niin puhdasta ku mää haluun
Mulla tulee nykyään pitaleivästä hirveet ilmavaivatBurgundinpataa pitaleivän välissä
Viipaloi ne perunat raakana ihan ohuiksi siivuiksi, paistat oliiviöljyssä ja vippaa mukaan sipuli (viipaloituna myös).Söin lounaaksi eiliseltä jäänyttä soppaa. Silti vatsassa on ontto paikka joka sanoo, että jotain täytettä pitäis kohta taas saada, eikä mua yhtään huvita kokkailla.
Jos pistän potut kiehumaan ja paistan makkaraa, niin eikös se ole syömäruokaa?
Ai nii. Tästä lähtien soppaa tehdessäni otan vakiokäytännöksi saksia sekaan muutaman tommoisen peperonin. Herranjestas, että antoi liemelle mun suuni makuisen säväyksen. Sopiskohan hernesoppaankin?
Niinku mä sanoin, ei yhtään huvita kokkailla.Viipaloi ne perunat raakana ihan ohuiksi siivuiksi, paistat oliiviöljyssä ja vippaa mukaan sipuli (viipaloituna myös).
Ei se oo kokkailua, se on taidettaNiinku mä sanoin, ei yhtään huvita kokkailla.
Potut on jo kattilassa ihan kokonaisina ja mä tässä vaan odottelen, että liesi tekee duuninsa.
No pölyjen pyyhkimistä vihaan yli kaiken, niin ihan vapaasti saa huitoa huiskalla niin paljon ko sielu sietää Tiskauksesta tarkotin, et sen kans mul harmaantuu tukka nopeesti ja en kestä kattella. Mut tekemällähän se oppii. Ehkä mä opin sit sallimallaReipasta meininkiä
Ja oot kyllä ihana tuon neuroosis kanssa ...siitäkin huolimatta siedätä ja anna pp:n tehdä...pidä ite vaikka aurinkolaseja silmilläs niin ei ehken niin herkästi puhtauden taso hypi silmille...
Hyvä kun muistutit. Päivän vitamiinipilleri oli ottamatta.Jokos lääkkeet on popsittu?
Aamulääke jäi ottamati.Jokos lääkkeet on popsittu?
Ei oo ku vitamiinit, mut vois kyl kietasta pienen koktailin iltapalaks kunhan kersa menee sänkyyn.Jokos lääkkeet on popsittu?
Mulla ei ooPäivää, tukka kipee.
PaheksunAamulääke jäi ottamati.
...ei taija olla lääkitys kohdillaan täällä kun kolmen ipanan suusta sain yhtäkkiä kuulla "maailman ihanin äiti"-hokemaa...Jokos lääkkeet on popsittu?
Tai sitten siellä kaikuu...ei taija olla lääkitys kohdillaan täällä kun kolmen ipanan suusta sain yhtäkkiä kuulla "maailman ihanin äiti"-hokemaa...
*ufopääkkönen*Tai sitten siellä kaikuu