The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awwww...noi Whiskasin kissanpentumainokset on..."..iiikkkk!!! Oi!! Kato äiti!! Kato nyt...kun ne on niiiiiin sulosia....voi äitiiii.."- kiekumisia tulee stereona:cautious::D

No. Toistaiseksi tässä torpassa pitää pärjätä tällä yhdellä kissalla:rolleyes::D....

Söin lounaaksi eiliseltä jäänyttä soppaa. Silti vatsassa on ontto paikka joka sanoo, että jotain täytettä pitäis kohta taas saada, eikä mua yhtään huvita kokkailla.
Jos pistän potut kiehumaan ja paistan makkaraa, niin eikös se ole syömäruokaa?

Ai nii. Tästä lähtien soppaa tehdessäni otan vakiokäytännöksi saksia sekaan muutaman tommoisen peperonin. Herranjestas, että antoi liemelle mun suuni makuisen säväyksen. Sopiskohan hernesoppaankin?

Hän on kyl oiva apuri jo nyt, sillon kun on hyvä päivä ja jaksaa keskittyä. Imuroimiset, pölyhuiskat ym on kavereita. Tiskatakin saa välillä, silloku mul ei oo neuroosia päällä ja ärsytä se, ettei se vielä saa ihan niin puhdasta ku mää haluun :oops:
Reipasta meininkiä :)

Ja oot kyllä ihana tuon neuroosis kanssa :D...siitäkin huolimatta siedätä ja anna pp:n tehdä...pidä ite vaikka aurinkolaseja silmilläs niin ei ehken niin herkästi puhtauden taso hypi silmille...

Söin lounaaksi eiliseltä jäänyttä soppaa. Silti vatsassa on ontto paikka joka sanoo, että jotain täytettä pitäis kohta taas saada, eikä mua yhtään huvita kokkailla.
Jos pistän potut kiehumaan ja paistan makkaraa, niin eikös se ole syömäruokaa?

Ai nii. Tästä lähtien soppaa tehdessäni otan vakiokäytännöksi saksia sekaan muutaman tommoisen peperonin. Herranjestas, että antoi liemelle mun suuni makuisen säväyksen. Sopiskohan hernesoppaankin?
Viipaloi ne perunat raakana ihan ohuiksi siivuiksi, paistat oliiviöljyssä ja vippaa mukaan sipuli (viipaloituna myös).(y)

Reipasta meininkiä :)

Ja oot kyllä ihana tuon neuroosis kanssa :D...siitäkin huolimatta siedätä ja anna pp:n tehdä...pidä ite vaikka aurinkolaseja silmilläs niin ei ehken niin herkästi puhtauden taso hypi silmille...
No pölyjen pyyhkimistä vihaan yli kaiken, niin ihan vapaasti saa huitoa huiskalla niin paljon ko sielu sietää :D Tiskauksesta tarkotin, et sen kans mul harmaantuu tukka nopeesti ja en kestä kattella. Mut tekemällähän se oppii. Ehkä mä opin sit sallimalla :ninja:

Tuli ihan sairaan hyvää kesäkurpitsamussakaa. :p

Kokeilkaahan joskus tehdä juustokastike ja sit vatkata sen sekaan pari, kolme kananmunaa ja sen moussakan tai muun paistoksen päälle varoen ja uuniin takaisin kunnes hyytyy.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä