The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt äkkiä opettamaan, että pölyjen pyyhkiminen, tiskaaminen ja imurointi on kans hirveen kivaa.
Mä opetin mun poikasille tuota kun olivat pieniä ja hyvin meni oppi perille...joksikin aikaa, nykyään vanhempi on sitä mieltä että noi hommat on naisten juttuja ja miesten juttuja on mm. jalkapallon pelaaminen, pleikkari, pokemon go, kaverit ...:cautious:

Tää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakin
:alien:
Sopivassa suhteessa kumpiakin :)...eli sitä viehkoa ujoilua ja määrätietoista naarasleijonaa...? Edit. naaraast i i k e r i ä (y)

Nääh, kunhan kemiat toimii niin toimii kaikki muukin (y)

Viimeksi muokattu:
Tää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakin
:alien:
Niinku mä sanoin, ujous ja punastelu on "söpöä".
Mut aika aikaansa kutakin. Ei se kissanpentukaan söpönä pysy kovin kauaa vaan kasvaa äkkiä täysveriseksi pedoksi. Olis kummallista jos ei.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta se on tässä torpassa iltawillityksien paikkaa :)...mä meen vallottamaan keittiötä omppujen kera, teen nuille herkkusuille omppupaistosta, kun hövelinä lupasin.

Ja taidan samalla tehdä savumerkkejä, josko toi yks isopieni armasruttana ymmärtäis fillaroida kotio pokemetsästyksestään...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sieltä on tulossa oiva apuri sulle(y)!

Varo vaan...jatkossa voi esiintyä myös semmoista oma-aloitteista kylppärin lattian kuivaamista...ilman sitä suihkussakäymisen osuutta:D
Hän on kyl oiva apuri jo nyt, sillon kun on hyvä päivä ja jaksaa keskittyä. Imuroimiset, pölyhuiskat ym on kavereita. Tiskatakin saa välillä, silloku mul ei oo neuroosia päällä ja ärsytä se, ettei se vielä saa ihan niin puhdasta ku mää haluun :oops:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä