Mikäs se ensimmäinen juttu on?ujous on toinenjuttu mikä on miehistä söpöä...ainakin mulle sanottu niin kun yleensä ujostelen sellasen seurassa josta oikeesti tykkään.
Mikäs se ensimmäinen juttu on?ujous on toinenjuttu mikä on miehistä söpöä...ainakin mulle sanottu niin kun yleensä ujostelen sellasen seurassa josta oikeesti tykkään.
No itteehän sä sen jo kerroit...etkö sää kuuntele itteesMikäs se ensimmäinen juttu on?
ai niin jooNo itteehän sä sen jo kerroit...etkö sää kuuntele ittees
Tää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakinujoudesta ja punastelusta tulee semmonen viattomuuden vaikutelma ja se on kiihottavaa monien miesten mielestä
Sieltä on tulossa oiva apuri sulle!Jaahas, pienen ihmisen pienet ilot: sai kuivata kylppärin lattian suihkun jälkeen tänään ostetulla lattialastalla.
Nyt äkkiä opettamaan, että pölyjen pyyhkiminen, tiskaaminen ja imurointi on kans hirveen kivaa.Jaahas, pienen ihmisen pienet ilot: sai kuivata kylppärin lattian suihkun jälkeen tänään ostetulla lattialastalla.
Mä opetin mun poikasille tuota kun olivat pieniä ja hyvin meni oppi perille...joksikin aikaa, nykyään vanhempi on sitä mieltä että noi hommat on naisten juttuja ja miesten juttuja on mm. jalkapallon pelaaminen, pleikkari, pokemon go, kaverit ...Nyt äkkiä opettamaan, että pölyjen pyyhkiminen, tiskaaminen ja imurointi on kans hirveen kivaa.
Sopivassa suhteessa kumpiakin ...eli sitä viehkoa ujoilua ja määrätietoista naarasleijonaa...? Edit. naaraast i i k e r i äTää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakin
*ufopääkkönen*...aivan liian tutun kuulosta huttua...Mä opetin mun poikasille tuota kun olivat pieniä ja hyvin meni oppi perille...joksikin aikaa, nykyään vanhempi on sitä mieltä että noi hommat on naisten juttuja ja miesten juttuja on mm. jalkapallon pelaaminen, pleikkari, pokemon go, kaverit ...
Mutko ne tykkää tiikeristäSopivassa suhteessa kumpiakin ...eli sitä viehkoa ujoilua ja määrätietoista naarasleijonaa...?
Nääh, kunhan kemiat toimii niin toimii kaikki muukin
...jesusmaria mun kans...tiikeri mun piti kirjottaa....Mutko ne tykkää tiikeristä
jotku tykkää tiikereistä, toiset ujoista neitseistäTää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakin
oi en huomannutkaan tätä, mun rakkauspakkaukset ovat 8 ja 10 v. ja joo ainakun noista kahdesta pikkumiehestä on kyse, mussa kaivautuu esiin naarastiikeri*ufopääkkönen*...aivan liian tutun kuulosta huttua...
Minkä ikäisiä poikasia sulla on ?
Emmä käytä kalsareitahuomenta. turha lähetellä mitään kalsareita pesuun, kerkisin just laittamaan pyykkikoneen käyntiin.
Niinku mä sanoin, ujous ja punastelu on "söpöä".Tää on mulle aina ollut mysteeri koska miehet haluavat myös naisen olevan kuin naarastiikeri ainakin makuuhuoneessa, ja miksi ei olohuoneessa...kylpyhuoneessa...eteisessä, keittiössä ja parvekkeellakin
Hei, kivanikäiset actionukkelit sulla !oi en huomannutkaan tätä, mun rakkauspakkaukset ovat 8 ja 10 v. ja joo ainakun noista kahdesta pikkumiehestä on kyse, mussa kaivautuu esiin naarastiikeri
sulla on näemmä samanikäset pojat ku mullaoi en huomannutkaan tätä, mun rakkauspakkaukset ovat 8 ja 10 v. ja joo ainakun noista kahdesta pikkumiehestä on kyse, mussa kaivautuu esiin naarastiikeri
Niinku mä sanoin, ujous ja punastelu on "söpöä".
Mut aika aikaansa kutakin. Ei se kissanpentukaan söpönä pysy kovin kauaa vaan kasvaa äkkiä täysveriseksi pedoksi. Olis kummallista jos ei.
Oot matkinut muasulla on näemmä samanikäset pojat ku mulla
Hän on kyl oiva apuri jo nyt, sillon kun on hyvä päivä ja jaksaa keskittyä. Imuroimiset, pölyhuiskat ym on kavereita. Tiskatakin saa välillä, silloku mul ei oo neuroosia päällä ja ärsytä se, ettei se vielä saa ihan niin puhdasta ku mää haluunSieltä on tulossa oiva apuri sulle!
Varo vaan...jatkossa voi esiintyä myös semmoista oma-aloitteista kylppärin lattian kuivaamista...ilman sitä suihkussakäymisen osuutta