The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuisäisäi :)

Tiiätkö mitä?
Elämä on ihanaa :).

Mä just laskeuduin reissultani ja tossa kun ajelin aurinko sylissäni, niin...en mä voi olla ihmettelemättä tätä kaunista maata luontoineen kaikkineen. Me saadaan nauttia neljästä vuodenajasta, joista syksy -ainakin mulle- näytti yhden kauneimmista päivistään:love:...ympärillä lämmintä keltaista ja niin upeasti loistavaa punaista sen miehekkään metsäisen vihreän korostamina... Ja noi järvet, se sinisyys ja pienoinen pintaväreily, kuin miljoonat sormenpäät juoksentelis pinnan päällä...

Ja se että. Saa rakastaa ja tuntea että hiukkasesti rakastetaan takaisinkin :love:...Että lähellä on ihmisiä, joiden puolesta on valmis tekemään vaikka mitä!

Tiiäkkö mitä:)? Et tiiä...mulla on nyt niin häkellyttävän kuplivaisen pirskahteleva olotila, niin hyvä, että jos oisit tässä...niin varmaan pussaisin sua :D*ufopääkkönen*!!

Nautitaan elosta ja toisistamme :)

...jos jollain sattuu olemaan jääpaloja runsaasti, niin mun ois varmaan parasta viipottaa sinne ja laittaa tää pääkkönen jäihin:barefoot::D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sama juttu, mä olen perinyt ujouden äidiltäni enkä osaa omasta mielestäni flirttailla mutta mun ujous ja punastuminen tulkitaan usein flirtiksi, mikä on aina yhtä hämmentävää
:ninja:
Mulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää :D...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivat(y)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tossa ajomatkan aikana tuli kaiken sen hoilotuksen keskellä päivityksiä formulakisoistakin...kukapa tietää missä mennään:)? Viimeksi Nico oli kärjessä ja Räikkönen huikeen hienosti toisena (y)...tulisko palkintopallipaikkaa pitkästä aikaa, hä?

Mulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää :D...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivat(y)
:D:D...mie en ossaa suomeekaan...!!

Kiemurteleluttavaa...:D..voi morjens..ihan uusi väännös (y)

Vaatii lisää teetä :)

Pojat vois keksiä meille tytseille tänne vähän tekemistä niin ei olis niin boooring olo koko ajan :cautious:
Käynyt lenkilläkin jo ja jaksa mitään lukea, enkä keksi mitään hyvää leffaakaan mitä katsoa...

Olo on sama kuin tällä laulavalla kakalla
:cautious:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä