Sama juttu, mä olen perinyt ujouden äidiltäni enkä osaa omasta mielestäni flirttailla mutta mun ujous ja punastuminen tulkitaan usein flirtiksi, mikä on aina yhtä hämmentävää
Mä huokasen syvään ja huilaan hetkisen, kuuntelen ipanoitten päivitykset - kahden, koska kolmas nukkuu..taitaa olla kippeenä - ennen kuin lähden tyhjentämään autoa...Poirotti päättyi.
Mitäs sit keksittäis?
Käskystä. Laitoin veden kiehumaan.Mä huokasen syvään ja huilaan hetkisen, kuuntelen ipanoitten päivitykset - kahden, koska kolmas nukkuu..taitaa olla kippeenä - ennen kuin lähden tyhjentämään autoa...
Hei, päiväteen paikka ihan selkeesti
Jees, loistavaaKäskystä. Laitoin veden kiehumaan.
Mulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää ...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivatSama juttu, mä olen perinyt ujouden äidiltäni enkä osaa omasta mielestäni flirttailla mutta mun ujous ja punastuminen tulkitaan usein flirtiksi, mikä on aina yhtä hämmentävää
Ei oo mitään söpömpää kuin punastunut nainen.Mulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää ...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivat
..ja entäs semmoinen pakettikokonaisuus kuin...punastunut nainen kissanpentu sylissään...awww ...Ei oo mitään söpömpää kuin punastunut nainen.
... no ehkä kissanpentu.
Sulla on mun luonto sistaMulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää ...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivat
...mie en ossaa suomeekaan...!!Mulle itelleni tää oma punastuminen on aina yhtä hämmentävää ...ja kiemurteleluttavaa...eikä niitten aiheitten tarvitse edes kummoisia olla, jopa se, jos mulle erehtyy sanomaan jotain nättiä, kaunista, niin kyllä - liikennevalot toimivat
Mutta miksi miehistä ei ole mikään niin söpöä kuin punastunut nainen? Miksi miksi?Ei oo mitään söpömpää kuin punastunut nainen.
... no ehkä kissanpentu.
Jees - ollaan kuule takuuvarmaa PulttiBois -kamaaSulla on mun luonto sista
Pitäiskö mun lähettää sulle kassillinen paitoja silitettäväksi?Pojat vois keksiä meille tytseille tänne vähän tekemistä niin ei olis niin boooring olo koko ajan
ujous on toinenjuttu mikä on miehistä söpöä...ainakin mulle sanottu niin kun yleensä ujostelen sellasen seurassa josta oikeesti tykkään.Mutta miksi miehistä ei ole mikään niin söpöä kuin punastunut nainen? Miksi miksi?
Uuh kuinka hauskaa ja romanttistaPitäiskö mun lähettää sulle kassillinen paitoja silitettäväksi?