The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia!

Kuuskyttonnia mätkyjä. Siis kuusiKYMMENTÄtonnia mätkyjä. Nih.

Oiskohan kirjanpitäjä jotenkin -vaihteeksi- onnistunut sekoilemaan noiden myytyjen laskujen kanssa kun mun tulotkin olivat mun mielestä melkein kahdeksankymmentä tonnia isommat mitä oletin.

Mä ymmärrän jos heittää muutamalla tonnilla mutta että muutamalla kymppitonnilla...:eek:
no huh huh

pitäsköhän lukea ne tilinpäätökset sun muut ennen allekirjoittamista

Huomenta :)

Kukas kehveli tunnustaa kaapanneensa m u n NukkuMasasen liian tiukkaan otteeseensa kainaloonsa:cautious:...meinaa himppasen piikaseksi jai tuo yonseutu :D

No, ei se mitaan, se tietaa sitten vain runsaasti koomisia ja vahemman koomisia tilanteita, kenties runsasta artikulaatiota, naurua jos myos luolamiehen tasollekin laskeutumista :alien::D

Aamupalaa massuun, kiitos :), nythetijustiinsa nam.

Huomenia!

Kuuskyttonnia mätkyjä. Siis kuusiKYMMENTÄtonnia mätkyjä. Nih.

Oiskohan kirjanpitäjä jotenkin -vaihteeksi- onnistunut sekoilemaan noiden myytyjen laskujen kanssa kun mun tulotkin olivat mun mielestä melkein kahdeksankymmentä tonnia isommat mitä oletin.

Mä ymmärrän jos heittää muutamalla tonnilla mutta että muutamalla kymppitonnilla...:eek:
Herranjestas!!!*haukkoo henkeaan*

Siiis.....!!!!...hiljaiseksi vetaa moinen juttu. Onpahan aamuheratysta kerrakseen siella sulla... Kayhan viela oikein kunnolla ne tilipaatokset lapi, ettei siella kuitenkin ois luurailemassa joku ratkaisu moiseen tilanteeseen...

Ni. Ja jos aina on tilitoimiston kanssa odotettavissa jotain vahemman positiivista juttua, niin kannattaa vaihtaa paikkaa. Taysluotto toimintaan kun pitaa olla.

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä