No mutta olinhan mä varautunut maksamaan 29 000 euroa. toi loppu on vähän niinko ylläriekstraa. Toki sulla saattaa olla menot kasvaneet, kaikki on mahdollista.Valtio tarvii rahaa mun eläkkeeseen
No mutta olinhan mä varautunut maksamaan 29 000 euroa. toi loppu on vähän niinko ylläriekstraa. Toki sulla saattaa olla menot kasvaneet, kaikki on mahdollista.Valtio tarvii rahaa mun eläkkeeseen
Mää luulen, että verottajalla on lipsahtanu pilkku väärään paikkaaan jossakin.No. Ellei kirjanpidosta löydy madonreikiä niin eipä oo ongelmia saada lainaa.
Tosin mä en ymmärrä, mihin vittuun kaikki tienaamani rahat ovat kadonneet.
Mää luulen, että verottajalla on lipsahtanu pilkku väärään paikkaaan jossakin.
no huh huhHuomenia!
Kuuskyttonnia mätkyjä. Siis kuusiKYMMENTÄtonnia mätkyjä. Nih.
Oiskohan kirjanpitäjä jotenkin -vaihteeksi- onnistunut sekoilemaan noiden myytyjen laskujen kanssa kun mun tulotkin olivat mun mielestä melkein kahdeksankymmentä tonnia isommat mitä oletin.
Mä ymmärrän jos heittää muutamalla tonnilla mutta että muutamalla kymppitonnilla...
Tonne lähti kiva pinoa korjauksia, niitä en oo edes paperilla nähnyt saati allekirjoittanut.no huh huh
pitäsköhän lukea ne tilinpäätökset sun muut ennen allekirjoittamista
tiiät kyllä ettei sen seko-eukon kanssakaan ole kyse kiukusta.http://yle.fi/uutiset/miesten_soijan_kayttoon_lisaravinteena_kannattaa_kiinnittaa_huomiota__jos_karsisin_lapsettomuudesta_niin_jattaisin_kylla_kayttamatta/9163084
Mä linkitän kun paula vissiin nukkuu vielä.
(sori päätön, hali ja pusipusi päälle ettei ala kiukuttaa)
Herranjestas!!!*haukkoo henkeaan*Huomenia!
Kuuskyttonnia mätkyjä. Siis kuusiKYMMENTÄtonnia mätkyjä. Nih.
Oiskohan kirjanpitäjä jotenkin -vaihteeksi- onnistunut sekoilemaan noiden myytyjen laskujen kanssa kun mun tulotkin olivat mun mielestä melkein kahdeksankymmentä tonnia isommat mitä oletin.
Mä ymmärrän jos heittää muutamalla tonnilla mutta että muutamalla kymppitonnilla...
Huomenia sinnekin ...vai onko se jo unikuvia?
Mistä moinen ruttuilme *ojentaa tikkarin ja rapsuttaa niskasta* ^^
kohta nukkumaan että jaksaa taas ensyön.Huomenia sinnekin ...vai onko se jo unikuvia?
PusMajuri!!
senkin...senkin...toljosilma
Tunge munat takaisin kuoppiinsa
Koetahan sina nukkua makoisasti ja levollisestikohta nukkumaan että jaksaa taas ensyön.
Puspus vaan ...mutta silti toi kuva ei yhtaan parane
sä oot niin kiireinen aina, kohta voi olla vaikka 3 tuntia.Koetahan sina nukkua makoisasti ja levollisesti
Ja toivottavasti olisi sujuva tyoyo sitten edessa...
Huikkaankin heti tassa hyvia unia
Ma mikaan kiireinen ole, kuhan huikkasin etta sitten....jaasä oot niin kiireinen aina, kohta voi olla vaikka 3 tuntia.