Kiitos ihanat tuesta <3
Olen edelleen tosi järkyttynyt klinikan toiminnasta, ja jäin vielä miettimään niitä yhdeksää muuta alkiota, jotka lääkäri pidemmän tivaamisen jälkeen tunnusti että labra on jo heittänyt pois, vaikka ne eivät olleet vielä "kuolleet". Lääkäri totesti tylysti vaan että ei ne nyt varsinaisesti kuolleita oo, mutta että "ei niistä kyllä vauvaakaan tule". Olisin halunnut vähän tarkemman selityksen. Kaiken kaikkiaan on koko ajan tuntunut, ettei minkäänlaiseen yksilölliseen hoitosuunnitelmaan ole mahdollisuutta, kun joka välissä toitotetaan "näin meillä yleensä tehdään" tai "tilastojen mukaan".
Eilen otin suihkaukset Synarelaa, mutta tuntui ettei pullosta oikeen tullut kunnolla. Yritin sitten saada jonkun puolikkaan suihkauksen vielä varmuudeksi... Sain klinikalta numeron lääkärin hakulaitteeseen, jos tulee akuuttia kysyttävää klinikan aukioloaikojen ulkopuolella. No, soitin ko. numeroon, kahdesti puolen tunnin välein, kun olisin halunnut kysyä että voinko ottaa vielä yhden kokonaisen suihkauksen Synarelaa varmuuden vuoksi, mutta kukaan ei koskaan soittanut takaisin, niin en sitten uskaltanut. Toivottavasti kiinnittyminen ei nyt jää siitä sitten kiinni.
Lisäksi olen vielä tänään yrittänyt tavoittaa klinikkaa kysyäkseni uudelleen, koska nyt oikein aloitan sen Pregnylin. Siirron tehnyt lääkäri oli tosi epämääräinen, mutta kuudetta kertaa kysyttyäni mutisi että joo aloita vaan tänään (eli siis eilen), mutta aiemmin mulle oli määrätty aloitus perjantaina, mutta että mun omalääkäri tekee arvion vielä siirtopäivänä. Kiva vaan, että mun omalääkäri ei oo töissä koko viikkona!!!
Testi tosiaan näyttää jo tyhjää, eli edellisiä Pregnylejä ei ole kropassa, ja eikö sen idea ole auttaa kiinnittymistä? Sen aiheuttamat tissioireet on myös hävinneet kokonaan. Tehtiin miehen kanssa eilen vähän omaa tutkimusta ja luettiin kaiken maailman ohjeistuksia ja tutkimuspapereita, ja pääteltiin nyt että tehdään kompromissi ja aloitetaan Pregnyl tänään.
Koska te joilla on ollut Pregnyl-tuki ootte aloittaneet siirron jälkeen?
Reuna, ihanaa että olikin väärä hälytys!