The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perjantaita sulle ja sulle ja mulle ja kaikilleee :)*huiskutusvilkutus*

Mie oon raato :D...oikeesti :cautious:, karsee paiva takana ja sen takia mua varmaan naurattaakin :D

Mutta ei niin mitn valia koska nyt kuulkaas me hypataan suorin vartaloin kerien viikonlopun viettoon!! Ootkos valmis :)? Mie en :D...mutta tasta se lahtee! Olkoon viikonloppusi torkeen hieno, taynnansa fiilista ja rentoa menoa, elbailua ja mita nyt ikina viikonloppuusi tarvitsetkaan etta se maistuu mansikalta :)

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nii... Kohta on joulu , en tykkää. Viime joulu oli ihana vaikken joulusta välitäkään mut seura oli:love:mut tuleva on ihan hanurista.
HYssss:cautious::alien:..viela mistaan jouluista puhuta...Huikee syksy ensin lapikaymatta (y)!

Ja siihen jii juttuun on viela julmetusti aikaa, maailmalla ja elossa ehtii tapahtua vaikka ja mita joten ei etukateen ollenkaan mutruilla ja murehita - muuten ei mitaan muuta joutaiskaan tekemaan.

Hymya nassuun siella ja nauttimaan upeasta auringonpaisteesta :love:
 
Mun piti muuten, tiiatteko, oikein tassa kotiin tulleessani ja kouhottaessani tuolla ulkona heittaytya aksailemaan keskelle nurtsia :D. Kylla! Ja ihan reteesti nostin viela kintutkin ylos ja aksalilin niitten kanssa samalla kun nautin auringon lammosta ja taivaalla seikkailevista pumpulipilvenroikalesiivuista <3...ihan mielettoman nattia :)....taivas niin kauniin sininen ja ne pilvenhattarallisuudet...tarpeeksi kun katsoi niin ois voinut kasillaan napata pilvihattarasta kiinni:barefoot::love:

 
Viimeksi muokattu:
Perjantaita sulle ja sulle ja mulle ja kaikilleee :)*huiskutusvilkutus*

Mie oon raato :D...oikeesti :cautious:, karsee paiva takana ja sen takia mua varmaan naurattaakin :D

Mutta ei niin mitn valia koska nyt kuulkaas me hypataan suorin vartaloin kerien viikonlopun viettoon!! Ootkos valmis :)? Mie en :D...mutta tasta se lahtee! Olkoon viikonloppusi torkeen hieno, taynnansa fiilista ja rentoa menoa, elbailua ja mita nyt ikina viikonloppuusi tarvitsetkaan etta se maistuu mansikalta :)

Moikkelis vaan murunen :)
 
Viimeksi muokattu:
Naah, annat sen yhen ukon kaikessa rauhassa kattoa....:D

Miten sa nyt nuin menet tekemaan:cautious:...etta myyt toisen puis?
Joo aattelinki sen pyöriä vaa tossa ympärillä :D Ei vaan, ehkä pitää jotain kertua ko on omasta autosta kuitennii kyse. :)

No vähän "pakko". Tai ei periaatteessa, mutta nyt ko omat tulot tippuu ja miekkonen ei tarvii sitte uudessa työssään omaa autoaan, niin ostetaan joku pikkukippo tohon toiseks ja kuljetaan sitte pidemmät ja lastenkyyditysmatkat tolla Vokkella :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kohta olis päivällis aika, salaattia pittää tehä lisää. Lämmitän vain lindströmmin pihviä salaattin kaveriksi. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Joo aattelinki sen pyöriä vaa tossa ympärillä :D Ei vaan, ehkä pitää jotain kertua ko on omasta autosta kuitennii kyse. :)

No vähän "pakko". Tai ei periaatteessa, mutta nyt ko omat tulot tippuu ja miekkonen ei tarvii sitte uudessa työssään omaa autoaan, niin ostetaan joku pikkukippo tohon toiseks ja kuljetaan sitte pidemmät ja lastenkyyditysmatkat tolla Vokkella :)
Njoo, ihan jarkevasti ajateltu kylla. Ja sitten kun tilanne korjaantuu eli suunta on kohti parempaa, niin ainahan sita voi uuden sitten ostaa - sen kippoa isomman (y).
 
Jees, se on mun puolesta hyyvelit viikendit sulle tassa vaiheessa :)! Tassa ehti puolen seutukunnan sykkeetkin laittaa kohdilleen, oli tilannetta ja tapahtumista ja saatoa mutta - henkikullat saastyi, nothing else matters :).

Mutta naihin kuviin ja tunnelmiin, annetaan pumppuosaston vain pumpata ja kunnolla ja nautitaan elosta, tulipa vastaan mita tahansa :)
 
Yinksu
Ihan tööt ja turvonnu olo. Nukahdin ja sit söin ja päälle kupillinen teetä ja nyt on ihan vetelä olo. Oli vähän mausteista ruokaa niin tulikohan siitä pää kipeeks vai pelkästä väsystä vai siitä et viikon työt taas ohi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä