The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla joskus alkoholi laukaisi migreenin. Pitkään luulin, että krapula on kauhea tauti. Kunnes kohtaus iski ensimmäisen tuopin puolivälissä jolloin tajusin, että tämä ei voi olla krapulaa.

Pari vuotta ton jälkeen pääsin "nauttimaan" elämäni ensimmäisen krapulan ilman migreeniä. Se oli ihan lastentauti.
 
Joo mulla on itellä. Siks noita lapsen kipukohtauksiakin epäillään migreeniperäisiksi, mut tänää taas selvii ehkä lisää ko mennääsin lääkärii.
Mulla on ollu miggeä ihan pikkulapsesta saakka.
Nyt viimeisen kymmenen vuoden aikana kohtaukset ovat harventuneet. Luojan kiitos. Vai olenko onnistunut juomaan ne aivosolut joihin migreeni vaikuttaa?

Kas kun pari katkennutta kylkiluuta ei o koskaan tuntunut missään. Ja niitä on tullut kohellettua poikki niin kehässä kuin katuojassa.
Hammassärky taas on ihan suoraa hermokipua, mutta se lähtee siitä hampaasta ja on siten "vain" ulkopuolinen kipupiste, kuten olisi reisiluun katkeamakin.

Migge taas on ilman mitään ulkoista syytä kipu just siinä aivosolussa joka sanoo, että nyt sattuu sadalla prosentilla.. Sen suuremmaksi kipu ei voi kasvaa.
Täsmälääkityksessäkin on se ongelma, että täsmälääkkeen pitäisi löytää se oikea aivosolu. Harvoin löytävät.
 
Etäpäivä, kersa tarhassa. Eli pyykkitupa ja viis tietojenkäsittelyohjelmistojen kurssin tehtävää ja valokuvausprojekti odottais tekijäänsä tänään. Plääh. Mut jos selviän noista tänään, niin sit oisin saanu viikossa kaikki rästit sun muut, eli kolmen viikon tehtävät värkättyä. Ois aika kova.
 
Etäpäivä, kersa tarhassa. Eli pyykkitupa ja viis tietojenkäsittelyohjelmistojen kurssin tehtävää ja valokuvausprojekti odottais tekijäänsä tänään. Plääh. Mut jos selviän noista tänään, niin sit oisin saanu viikossa kaikki rästit sun muut, eli kolmen viikon tehtävät värkättyä. Ois aika kova.
Et saa olla vielä että plääh. Tossa vaiheessa pitää olla vielä into pinkeenä kun saa tehdä erilaisia harjoitteita.
 
vierailija
Oletko kotiutunut?
Jotakuinkin joo. Poikasen huone on vielä laittamati ja muutama pahvilaatikko odottaa purkua, mut muuten koti on jo aika jees. Uus tarha on kivan oloinen ja puolikas on viihtyny siellä, ja se on ihan mahottoman ylpeä nyt ku on helsinkiläinen :D Osaan ainaki melkein käyttää julkineitaki jo, et mikäs tässä ollessa. Kiva naapurusto ja rauhallinen alue. Vielä ku maistraatti siirtäis mun kirjat tänne et saisin matkakortin, niin ois ihan jees enneko koulumatkustaminen vie mut konkurssista perikatoon.
 
No mua ei iha kauheest nappaa ostaa matkakorttia normaalilla hinnalla, ko kirjojen siirtymisen jälkeen tsadin sisällä matkustaminen kustantaa vaan 26e/kk.
musta sun kannattais laittaa silti matkakortti

jos vaikka lataisit siihen 50€ ja siihen sattuisi jäämään rahaa kirjojen siirtymiseen saakka niin voit hyödyntää loppuja esim. silloin kun joku sun kaveri landelta tulee käymään

normimatkakortilla on halvempaa kuin kertalipuilla
 
Jotakuinkin joo. Poikasen huone on vielä laittamati ja muutama pahvilaatikko odottaa purkua, mut muuten koti on jo aika jees. Uus tarha on kivan oloinen ja puolikas on viihtyny siellä, ja se on ihan mahottoman ylpeä nyt ku on helsinkiläinen :D Osaan ainaki melkein käyttää julkineitaki jo, et mikäs tässä ollessa. Kiva naapurusto ja rauhallinen alue. Vielä ku maistraatti siirtäis mun kirjat tänne et saisin matkakortin, niin ois ihan jees enneko koulumatkustaminen vie mut konkurssista perikatoon.
No mutta tervetuloa.
Aina tänne yks tsuferaffi ja puolikas poika mahtuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä