Mä mussutin jäätelöä purkillisen ( 490ml)Mä kokeilin jo aprikoosihilloa (itsetehtyä, melko kirpakkaa) ranskankerman kera, cantuccinejä ja nyt menossa liidelin viola-pastillit kun ekat kaksi eivät tyydyttäneet "jonkin" himoa.
Mä mussutin jäätelöä purkillisen ( 490ml)Mä kokeilin jo aprikoosihilloa (itsetehtyä, melko kirpakkaa) ranskankerman kera, cantuccinejä ja nyt menossa liidelin viola-pastillit kun ekat kaksi eivät tyydyttäneet "jonkin" himoa.
Tuo määrä menee kevyesti.Mä mussutin jäätelöä purkillisen ( 490ml)
Mulle ei yleensäTuo määrä menee kevyesti.
Voi olla,mulla taas tekee mieli syödä enemmän menkkojen aikaanMull on ihan käsittämätön syömishimo tänään. Johtuu ehkä eilisestä oksu-maratonista.
onks toi paljon vai vähän.Mä mussutin jäätelöä purkillisen ( 490ml)
Mull on ihan käsittämätön syömishimo tänään. Johtuu ehkä eilisistä sienistä.
Liian paljon,mun mittapuun mukaan jonkun muun mielestä ehkä vähänonks toi paljon vai vähän.
Noi vähäMä mussutin jäätelöä purkillisen ( 490ml)
Noin paaaaljjoon yleensä vähemmän,ehkä n puoletNoi vähä
No eiks sekin oo ihan normaalia?? vaikka sun mielestä oon varmaan ihan täys horo.veikkaan että kovaa patukkaa
Mulla menee ja siksi ostan harvoin.Mulle ei yleensä
Metwurstisämpylääjotain suolaista tekis mieli...suolapähkinöit olis mut ei ne auta asiaa.
ota klementiiniPitsa hyvällä tomaattikastikkeella ja venyvällä juustolla. *haaveilee*
viimenen sämpylä ja viimeset metukat meni aamulla.Metwurstisämpylää
Sekin kyl uppoaa. Kiitos!ota klementiini
Ja päivällä oli kaupat auki, etkä täyttäny varastoja, paheksunviimenen sämpylä ja viimeset metukat meni aamulla.
NyhtökaurapizzaPitsa hyvällä tomaattikastikkeella ja venyvällä juustolla. *haaveilee*
No olin synttäreillä ei oo ehtiny kauppoihin.Ja päivällä oli kaupat auki, etkä täyttäny varastoja, paheksun
Vois toimia, mut sit tarvitaan ananasta ja homejuustoa myös. Tai persikkaa ja mustapippurijuustoa.Nyhtökaurapizza
Painonpudottamisen takia oon opetellu syömään jäätelöä vain pieniä annoksiaMulla menee ja siksi ostan harvoin.
??????No eiks sekin oo ihan normaalia?? vaikka sun mielestä oon varmaan ihan täys horo.