Hyvä kun muistutit!! Meinas unohtuu!Mitä luulette, että onko se Korpelan kujanjuoksu hyväkin sarja, näyttäs alkavan tänää
Toivotaan että .ainoa että siinä on ärsyttävä J. Kataja.
Hyvä kun muistutit!! Meinas unohtuu!Mitä luulette, että onko se Korpelan kujanjuoksu hyväkin sarja, näyttäs alkavan tänää
luulen että on niin hyvä että kattelen muutkin jaksot. voin tietenki olla väärässäkin.Mitä luulette, että onko se Korpelan kujanjuoksu hyväkin sarja, näyttäs alkavan tänää
että mitäkö....mä niin takuulla hinkkaan miljoona minuuttia illalla...
Voi olla ettet ole täysin väärässä.No sinä olet semmoinen nainen, että sinun ei tarvitse murehtia mistään.Sinä kestät maailmaa koska tahansa. Se on maailman kestävyys josta minä olen huolissani.
No häh nyt?!että mitäkö.
Nyt vasta hokasin. Hyi sua.
kannattaa mutta kohtuudella sitäkin.Mitäs otit puheeksi, joten varmasti viihdyn useamman minuutin verran hammaspesulla.
PusNyt vasta hokasin. Hyi sua.
Repikö ne edes sua hiuksista?Pikkusen väsähti reissulla mutta oli kyllä hauskaa. Mulla on niin ihanat veljenlapset
Ei ku halailitiin ja hassuteltiin. Jopa vanhempi muksuista,ihanaaRepikö ne edes sua hiuksista?
Ehkä on parempi, etten mainitse mitä tutkimuksii mulle tehdään ens viikolla, kun oon kolme päivää meilahden hospitaalisa ens viikollaNo häh nyt?!
Leukaluita särkee jo valmiiksi kun oon tämmönen myötätuntopotija...ei tartte kun mainita vaikka joku polvisärky niin kyllä - oma polvi on paikallistettu!
Mitäs otit puheeksi, joten varmasti viihdyn useamman minuutin verran hammaspesulla.
No toki mutta kyllä tommoset vaan saa meikäläisen ihan hepuleihin..tai siis..no joo, saa se!kannattaa mutta kohtuudella sitäkin.
Jep. Ihan hiljaa vaan nyt!Ehkä on parempi, etten mainitse mitä tutkimuksii mulle tehdään ens viikolla, kun oon kolme päivää meilahden hospitaalisa ens viikolla
Hormoniensa ja hoivaviettinsä armoilla olevia naisia ei olisi ikinä pitänyt päästää johtaviin tehtäviin yhteiskunnassa.
Ja toi sitten on ihan syvältä suolesta eli persiistäSuomessa keksitty lääke joka estää rapulan
Catapult Cat Oy
Catapult Cat ennaltaehkäisee alkoholin käytöstä aiheutuvat haitalliset henkiset ja fyysiset oireet eli krapulan.
veikkaan että kovaa patukkaaJotai tekis mieli mutta en oikeen tiedä että mitä...
Mä kokeilin jo aprikoosihilloa (itsetehtyä, melko kirpakkaa) ranskankerman kera, cantuccinejä ja nyt menossa liidelin viola-pastillit kun ekat kaksi eivät tyydyttäneet "jonkin" himoa.Jotai tekis mieli mutta en oikeen tiedä että mitä...