Jos sun isäs on pyöriny pohojammaalla syssyllä -42, saatat ollakinOletko ihavvarma, että mä en ole isäsi?
Toi nimittäin kuulostaa turhankin tutulta.
Pohjammaalla, etenkin eteläsellaisella on tullut pyörittyä. On jopa tullut soitettua haittaria saamatta kummemmin turpiin.Jos sun isäs on pyöriny pohojammaalla syssyllä -42, saatat ollakin
Pohjammaalla, etenkin eteläsellaisella on tullut pyörittyä. On jopa tullut soitettua haittaria saamatta kummemmin turpiin.
Vuosista mä en tiedä mitään mutta toi -42 kuulostaa enemmän isäni syntymävuodelta kuin minun.
Vai mitä sisko?
Miehesi ei ole sinulle kertonut joten älä kerro miehellesi että minä kerroin.BROIDI!!!
No tässä tapauksessa tulisi soittajan vaimon lisäksi tuo sukurutsa joten en ole huolissaniMiehesi ei ole sinulle kertonut joten älä kerro miehellesi että minä kerroin.
Soittajien keskuudessa on semmoinen sääntö, että soittajien puolisot on rauhoitettu. Joka tota sääntöä ei noudata saa kengänkuvan persumuksiinsa hyvin äkkiä. Eikä siinä kysytä soittotaitoja.
Tinkuliini taas on niin nuori ja kirahvilainen niinkin nuori, että ovat minulta turvassa.
Routamisu taas käy sääliksi koska hänellä ei ole mitään keinoa olla minulta turvassa.
Autss, hammassärky on veetumaista.paaaaljon kirosanoja tähän kohtaa. hammasta särkee.
No sinä olet semmoinen nainen, että sinun ei tarvitse murehtia mistään.Sinä kestät maailmaa koska tahansa. Se on maailman kestävyys josta minä olen huolissani.No tässä tapauksessa tulisi soittajan vaimon lisäksi tuo sukurutsa joten en ole huolissani
Mä voin tulla. Tuonko keksiä?Kuka tulis keittää mulle kahvii? mää en ny viittis ite suoriutua
JooMä voin tulla. Tuonko seksiä?
*ufopääkkönen*paaaaljon kirosanoja tähän kohtaa. hammasta särkee.
Mulla olis uudet hohtimet, voin nypätä pipin hampaan pois maksuttapaaaaljon kirosanoja tähän kohtaa. hammasta särkee.