The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me lähdetään poikasen kanssa kohta fillaroimaan kauppaan. En tiiä jaksaisko mennä viereiseen kaupunginosaan asti niin et hakis väliaikasen matkakortin enneko pääsen hakemaan koululta allekirjotuksen paperiin et saan hsl:n matkakortin opiskelijahintaan.
 
BROIDI!!!
Miehesi ei ole sinulle kertonut joten älä kerro miehellesi että minä kerroin.

Soittajien keskuudessa on semmoinen sääntö, että soittajien puolisot on rauhoitettu. Joka tota sääntöä ei noudata saa kengänkuvan persumuksiinsa hyvin äkkiä. Eikä siinä kysytä soittotaitoja.

Tinkuliini taas on niin nuori ja kirahvilainen niinkin nuori, että ovat minulta turvassa.

Routamisu taas käy sääliksi koska hänellä ei ole mitään keinoa olla minulta turvassa.
 
Miehesi ei ole sinulle kertonut joten älä kerro miehellesi että minä kerroin.

Soittajien keskuudessa on semmoinen sääntö, että soittajien puolisot on rauhoitettu. Joka tota sääntöä ei noudata saa kengänkuvan persumuksiinsa hyvin äkkiä. Eikä siinä kysytä soittotaitoja.

Tinkuliini taas on niin nuori ja kirahvilainen niinkin nuori, että ovat minulta turvassa.

Routamisu taas käy sääliksi koska hänellä ei ole mitään keinoa olla minulta turvassa.
No tässä tapauksessa tulisi soittajan vaimon lisäksi tuo sukurutsa joten en ole huolissani
 
Leffailua :) - Ice Age 1.

Miljoonasti katsottu jo kotisohvilla mutta kun se tulee telkkarista niin....oijoijoijoi, onhan se katottava :D!

Mmmmm...ja mä voin niin helposti jotenkin samaistua tohon Sidiin, lutuiseen mangustiin...joten samankaltaista hörhöhäröilyä :D:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä