Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Täällä taas eilen tullut punaista limaa illalla useampaankin otteeseen pyyhkiessä. Kipuja ei ole ollut. Kyllä taas säikäytti.. Mutta tänään ei enää ole punaista näkynyt, niin ehkä nämä tosiaan on raskauteen kuuluvia. Eikä varsinaista verta ole ollut, vaan verensekaista limaa ennemminkin.

Tänään rv 6+6
Jos ei kipuja ole, niin voi olla hyvinkin alkuraskauteen liittyvää. Minulle ainakin silloin keskenmenossa alkoi ruskea vuoto ja samaan aikaan mahakipu, niin siitä tiesin, että kesken on mennyt. Milloin sinulla on ultra?

Mää en myöskään uskalla tehdä viikkonäytöllistä testiä, sillä jos se näyttää liian vähän, niin menen aivan paniikkiin. Parempi mun vaan odotellaan ultraan..
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos tsempeistä. :love: Tänään ei onneksi ole punaista näkynyt. Ja pahoinvointi ja nännien aristus ovat edelleen tallella. Onneksi.

Jutska Tiistaina on onneksi jo ultra. Nyt kyllä jännittää jo kovasti, etenkin kun tuota veristä limaa on ollut. Näkeeköhän/osaakohan ultraaja (terkkari) sanoa mistä vuoto voisi johtua?

Menettekö muuten varhaisultraan yksin vai miehen kanssa?
 
minttumar mää en itse asiassa ole vielä mieheltä kysynyt, tuleeko mukaan. Se on todennäköisesti töissä eli ei pääse, mutta kysäisen ainakin.

Tässä illan aikana on ollut oikein naisellinen olo, kun maha on kuin pallo. Piereskelee ja röyhtäilee kuin sika konsanaan ja tissejään katselee peilistä :p
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Nyt sain sitten testiin huonomman viivan kuin pari päivää sitten. Että silleen.. Pissa oli kyllä nyt laimeampaa, mutta toisaalta raskausoireet on vähäiset, että ehkä tästäkään raskaudesta ei tule taaskaan mitään. Tässä näkee, ettei testaamisesta ole mitään hyötyä, haittaa vaan.
 
minttumar: täällä niin että kun ultra tehdään alakautta niin mies ei saa olla mukana. Ainakin esikoisesta oli. Keskenmenoissa ei alku-ultrissa ollut mukana. Mä menen yksin. Tulee sitten mukaan kun/jos päästään kuvailemaan vatsan päältä. Lapsetkin pääsee sitten mukaan.

Jutska: mä sain eilen ehkä aavistuksen haaleamman viivan kuin edellis aamuna. Tänä aamuna kuitenkin oli ehkä kaikkein selvin viiva mitä viikon aikana olen testannut. Jospa sunkin huomen aamuna. Tähän uskomme! Tästä ketjusta ei pois saa lähteä!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Jutska
Uskaltaisiko kurkkia hiukan tänne varovasti :) pc testit näyttäneet eilen ja tänään hailuraa viivaa ja äsken tsekkasin noin 2h sitten tehdyn testin ja selkeä viiva oli (ei toki kerro mitään, enkä roskiksesta kaivanut ;))! Sormet ja varpaat ristissä että tää ois nyt sitä ;) dpo 10-12 ehkä menossa, ei sen kummempia oireita kuin aiemmistakaan kierroista.
Takana keskeytys rv 14 maaliskuussa vakavien kehityshäiriöiden vuoksi. Tämä on nyt yk3 sen jälkeen, ja jos tuo vauva olisi ollut elinkelpoinen, olisin ollut jo äippä lomalla nyt :( jos ei nyt siis tärpännyt, seuraava mahdollinen plussa menisi edellisen LA jälkeen mikä masentaa jo valmiiksi :(
 
Uskaltaisiko kurkkia hiukan tänne varovasti :) pc testit näyttäneet eilen ja tänään hailuraa viivaa ja äsken tsekkasin noin 2h sitten tehdyn testin ja selkeä viiva oli (ei toki kerro mitään, enkä roskiksesta kaivanut ;))! Sormet ja varpaat ristissä että tää ois nyt sitä ;) dpo 10-12 ehkä menossa, ei sen kummempia oireita kuin aiemmistakaan kierroista.
Takana keskeytys rv 14 maaliskuussa vakavien kehityshäiriöiden vuoksi. Tämä on nyt yk3 sen jälkeen, ja jos tuo vauva olisi ollut elinkelpoinen, olisin ollut jo äippä lomalla nyt :( jos ei nyt siis tärpännyt, seuraava mahdollinen plussa menisi edellisen LA jälkeen mikä masentaa jo valmiiksi :(
Tervetuloa......itse olen täällä melkein viikon kurkkinut.....:whistle:
 
minttumar: täällä niin että kun ultra tehdään alakautta niin mies ei saa olla mukana. Ainakin esikoisesta oli. Keskenmenoissa ei alku-ultrissa ollut mukana. Mä menen yksin. Tulee sitten mukaan kun/jos päästään kuvailemaan vatsan päältä. Lapsetkin pääsee sitten mukaan.

Jutska: mä sain eilen ehkä aavistuksen haaleamman viivan kuin edellis aamuna. Tänä aamuna kuitenkin oli ehkä kaikkein selvin viiva mitä viikon aikana olen testannut. Jospa sunkin huomen aamuna. Tähän uskomme! Tästä ketjusta ei pois saa lähteä!
Eipä auta kuin jatkaa testailua. Taidan sittenkin tehdä viikkonäytöllisen testin ja pyytää hcg-verikokeeseen lähetettä. Haluaisin niin pysyä tässä ketjussa!
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Digi näytti raskaana 2-3 ja periaatteessa tässä vaiheessa se saisi jo näyttää 3+. Purin testin ja testin sisällä olevassa liuskassa oli haalea viiva. Kyllä tämä raskaus oli nyt tässä. Odottelen vaan vuotoa alkavaksi. :cry:
 
Digi näytti raskaana 2-3 ja periaatteessa tässä vaiheessa se saisi jo näyttää 3+. Purin testin ja testin sisällä olevassa liuskassa oli haalea viiva. Kyllä tämä raskaus oli nyt tässä. Odottelen vaan vuotoa alkavaksi. :cry:
Eikä.........nyt nollaat tilanteen ja tunti kerrallaan. Ei vielä kirvestä kaivoon (joo tiedän, lohduttaa paljon).....super jaksamiset!
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Jutska: Voi ei!! Mitkä viikot sulla nyt on? Toivon niin että nyt on vaan laimeeta pissaa/muuta vaihtelua. Ei vielä luovuteta, huomenna uus testi jooko? Vaikka kyllä sekin on hyvä vaihtoehto et pyydät hcg-lähetteen..ei tarvi arpoo... Tsemppihalaus!

Minttumar: yhdessä mennään miehen kanssa. Mä en kyllä selviäisi henkisesti siitä reissusta yksin!! Kumma sääntö toi alakautta ultraus? Näissä lapsettomuushoidoissa kun ollaan pyöritty niin mies on kyllä ollu varmaan 20 X mukana mun alakautta ultrissa..en ymmärrä tuota yhtään...

Zinna! Tervetuloa ja toivon teille nyt kaikkea hyvää tähän raskauteen <3

Täällä 6+3 pahoinvointi ollu nyt pari päivää jatkuvaa...ja nää hajut, kaikki etoo. Tiskikone, fetajuusto, tolu ym...
6pvää ultraan, iiiiiikkkkk
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Jutska hei, varmasti on kauhea olo ja voin hyvin samaistua suhun, mutta katsellaan tilanne vasta sitten, kun oot käynyt hcg:n mittauksessa. On kyllä ihan hirveä tilanne, kun testit näyttää noin! Kauhea pelko siellä, koita jaksaa :(

Zinna tervetuloa mukaan turisemaan.

Mulla on ollut tänään kurkku ja pää kipeä. Miehellä on enterorokko ja mää taidan olla seuraavana vuorossa. Äitiyspolin mukaan ei ole vaaraa, mutta netin mukaan se joku 71-virus aiheuttaa keskenmenoja. Saisi se nyt kyllä jäädä tulematta.

Tänään 5+3 ja oireita supervähän.
 
Mä en nyt olekaan sata varma tuon alakautta ultauksen kanssa...mä muistelen että mies ei saanut olla mukana, mutta mies muisteli toisin....esikoinen kohta 10v ja kuopus kohta 6v eli pikkasen on aikaakin.......keskenmenojen ultrissa olin yksin.
 
Kyllä yleensä varhaisultriin saa tulla miehet mukaan, ainakin mun mies on ollut mukana kolme kertaa jo. Tällä seuraavalla kerralla en ajattelut ottaa sitä mukaan. Haluan mennä nyt yksin tällä kertaa.

Ja arvatkaas miten kävi? Pidätin 5 tuntia enkä juonut tuona aikana kuin ihan vähän vaan ja äsken sitten testasin uudestaan, niin sieltähän pärähti todella vahvat viivat taas testiin! No, epäilykset ovat silti tämän raskauden suhteen, mutta nyt lupaan teille, etten enää testaa. Odottelen ultraa, jos sinne asti pääsen. Kiitos teille, kun kestätte mua ja olette olleet niin ymmärtäväisiä ja kannustavia! :love:
 
Lueskelen alkuviikosta kommentit tarkemmin läpi, nyt tulin vain omaa tilannettani (taas) päivittämään.

Jutskalle täältäkin tsempit, toivotaan et viivat kumminkin lähtevät nyt vielä vahvistumaan, toivoa ei ole vielä menetetty! :love:

Omanapa / Tänään taas ruskeanpunaista verta päivän aikana useampaankin otteeseen pyyhkiessä. Myös housuihin asti muutama tippa tullut. :unsure: Näinköhän on normaalia.. Kipuja ei kyllä ole. Ja tosiaan väriltään ruskeanpunaista, joten voisiko olla edellisen kerran verta vielä..
 
Lueskelen alkuviikosta kommentit tarkemmin läpi, nyt tulin vain omaa tilannettani (taas) päivittämään.

Jutskalle täältäkin tsempit, toivotaan et viivat kumminkin lähtevät nyt vielä vahvistumaan, toivoa ei ole vielä menetetty! :love:

Omanapa / Tänään taas ruskeanpunaista verta päivän aikana useampaankin otteeseen pyyhkiessä. Myös housuihin asti muutama tippa tullut. :unsure: Näinköhän on normaalia.. Kipuja ei kyllä ole. Ja tosiaan väriltään ruskeanpunaista, joten voisiko olla edellisen kerran verta vielä..
Alkuraskauden kivuton vuoto on aika tavallista, eikä se merkitse että jokin olisi huonosti. Häntä pystyyn! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Lueskelen alkuviikosta kommentit tarkemmin läpi, nyt tulin vain omaa tilannettani (taas) päivittämään.

Jutskalle täältäkin tsempit, toivotaan et viivat kumminkin lähtevät nyt vielä vahvistumaan, toivoa ei ole vielä menetetty! :love:

Omanapa / Tänään taas ruskeanpunaista verta päivän aikana useampaankin otteeseen pyyhkiessä. Myös housuihin asti muutama tippa tullut. :unsure: Näinköhän on normaalia.. Kipuja ei kyllä ole. Ja tosiaan väriltään ruskeanpunaista, joten voisiko olla edellisen kerran verta vielä..
Kiitos tsempeistä! Toivotaan parasta. Kun soitin viime kesänä alkaneessa keskenmenossa naistenpolille, niin siellä sanoivat mulle, että alkuraskauden vuodot ovat normaaleja. Että ei hätää ja kohta pääset ultraan varmistamaan tilanteen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos teille :)
Vauveli vanhalle: en suosittele digitestitä!! Keskenmenon havaitsin juuri niillä sain reilun viikon välein tehtyihin testeihin molempiin 1-2 vko. Sen jälkeen pyysin tarkasta verikoelähetteen ja todettiinkin että hcg laskenu 48 ja vuoto alkoikin muutaman päivän päästä. No, tuossa ne tavallaan olivat vielä jees mutta tässä raskaudessa: tein 4+2 digin joka sanoi 2-3 vkoa. Sitten tein viikko sitten la 5+3 testin uudelleen ja sain taas 2-3. Itkun koko viime viikonlopun tätä ja olin siis 100% varma et samoin käy kun viimeksi. No googlettelin ja tuolla lapsettomuuspuolelle kyselin asiasta..siellä oli tosi moni, jolle ei oo digi näyttäny viikkoja oikein silloin kun on pitäny. Sitten päätin että ok, en halua/uskalla enää käyttää sitä..mulle ainakin aiheuttaa vaan lisästressiä..oireita on edelleen joten haluan uskoa vielä hetken tähän ihmeeseen ainakin..katsotaan sitten mitä sanovat viikon päästä ultrassa. Mutta siis jos on tällainen yltiöstressailija kuin minä, suosittelen ettet tee niitä tai ota niitä tuloksia ainakaan ihan kirjaimellisesti :)
Googletin muuten viikkonäytöllisen testien hcg-arvoja. Kun digi näyttää, että raskaana 2-3, niin hcg on silloin välillä 200-20 000. Vasta kun on yli 20 000, niin näyttää 3+
 
Tervetuloa kurkkimaan......niin minäkin teen.......
Kiitos! Se vaan huolettaa kun yritystä takana 3v ja 2 kkm + kemialliset niin en uskalla toivoa liikaa vaikka oireita on.. Oon yökkinyt jo viikon verran, eilen tuli ihan ylös saakka. Rinnat kipeät ja turpeat sekä vatsa yhtä iso kuin 5kk raskaana olevalla. Lisäksi repäisykipua kohdussa.. Siksi en uskalla uskoa ja toivoa etten pety liiaksi..
 
Kiitos! Se vaan huolettaa kun yritystä takana 3v ja 2 kkm + kemialliset niin en uskalla toivoa liikaa vaikka oireita on.. Oon yökkinyt jo viikon verran, eilen tuli ihan ylös saakka. Rinnat kipeät ja turpeat sekä vatsa yhtä iso kuin 5kk raskaana olevalla. Lisäksi repäisykipua kohdussa.. Siksi en uskalla uskoa ja toivoa etten pety liiaksi..
Ainakin sulla on reippaasti oireita(y)
 
Kiitos! Se vaan huolettaa kun yritystä takana 3v ja 2 kkm + kemialliset niin en uskalla toivoa liikaa vaikka oireita on.. Oon yökkinyt jo viikon verran, eilen tuli ihan ylös saakka. Rinnat kipeät ja turpeat sekä vatsa yhtä iso kuin 5kk raskaana olevalla. Lisäksi repäisykipua kohdussa.. Siksi en uskalla uskoa ja toivoa etten pety liiaksi..
Tervetuloa yhdessä jännittämään! Toivottavasti nyt menisi kaikki hyvin ja ainakin oireet vaikuttavat sellaisilta. Mua taas huolettaa se, ettei pahoinvointia ole. Hirveä nälkä sen sijaan. Ruuan jälkeen pärjään noin 3 tuntia, mutta aamupalan ja välipaloja jälkeen noin 1-2 h ja sitten on taas syötävä. Nyt siis 5+2
 

Yhteistyössä