Näin mä vähän ajattelinkin, että on se hyväkin että on kuukkeleita...jotka huolehtivat sun verenkiertoelimistön toiminnasta sekä loistavan verbaliikan ylläpidosta, puhumattakaan juuri tuosta kokonaisvaltaisesta BitcheydestäKuukkelit vaan vahvistaa sisäistä Bitchiäni.
Ja mihkäs sinäkään ufopääkkösines ja pöwwöines katoaisit
Anna palaa vaan Frank.et ole sitäkään. voisin kertoa mitä olet mutta saattasit loukkaantua joten jätän kertomatta.
Setämies aikanaan sai infarktin.Eihän ne näin viikonloppuna juuri mitään tutki, mutta vissiin kai jokin pieni infarkti isällä on ollut. Kovin oli lähdössä kotiin ja ärtynyt siitä että moisesta pikkujutusta nostetaan tommonen meteli joten eiköhän se siitä toivu.
Hyvä juttu että potilaalla läppä lentää ...vaikka varmasti on kyllä huolestuttanut ja kohtuu isosti kyllä pysäyttikin.Eihän ne näin viikonloppuna juuri mitään tutki, mutta vissiin kai jokin pieni infarkti isällä on ollut. Kovin oli lähdössä kotiin ja ärtynyt siitä että moisesta pikkujutusta nostetaan tommonen meteli joten eiköhän se siitä toivu.
Äiti oli eilen sanonut että hän soittaa lanssin. Isä oli todennut "et perkele soita. Etkä sano lapsille mitään"Setämies aikanaan sai infarktin.
Hänellä oli yöpöydän laatikossa ladattu ysimillinen, mutta ei koskaan ehtinyt sinne asti. Ei edes sitä viittäkytä senttiä. Yritti, mutta ei ehtinyt.
Aina tekee mieliNyt tekis mieli
Enhän minäkään oli viime syksynä isänpäivän jälkeen olis itelleni lanssia soittanu, mut mun sisko käväs kylässä ja mut nähtyään heti kilautti lanssin, vaikka hanttiin laitoin. Sit olitiinkin neljä kuukautta meilahdessa ja niistä lähes kaksi teholla.Äiti oli eilen sanonut että hän soittaa lanssin. Isä oli todennut "et perkele soita. Etkä sano lapsille mitään"
Nyt se sitten kiukutteli että terve mies raahataan väkisin kotoosa sairaalaan ja tekin siinä nyyhkitte. Vittuillessani elän satavuotiaaksi.
Riippuu mömmöistäAina tekee mieli
...toi kuvake on kyllä yks...Nyt tekis mieli
Tempaset pikaset päikkärit niin johan helpottaaHemmetin pitkä päivä. Pitiki herätä kuuden aikaan.
Oletko ihavvarma, että mä en ole isäsi?Äiti oli eilen sanonut että hän soittaa lanssin. Isä oli todennut "et perkele soita. Etkä sano lapsille mitään"
Nyt se sitten kiukutteli että terve mies raahataan väkisin kotoosa sairaalaan ja tekin siinä nyyhkitte. Vittuillessani elän satavuotiaaksi.
Nyt tekis mieli
Ei auta, kahviin on tyytyminen.Aina tekee mieli
Siskot!Enhän minäkään oli viime syksynä isänpäivän jälkeen olis itelleni lanssia soittanu, mut mun sisko käväs kylässä ja mut nähtyään heti kilautti lanssin, vaikka hanttiin laitoin. Sit olitiinkin neljä kuukautta meilahdessa ja niistä lähes kaksi teholla.
No samalla reissulla mut pantiin kiireellisenä elnsiirtolistalle ja palkeet laajaan hakuun. Palkeet vaihettiin joulukuussa
Yritin aikaisemmin. Ei onnistunut.Tempaset pikaset päikkärit niin johan helpottaa
Heippa, kiireessä tähän väliin:...taijankin pistää enempi teetä tulemaan ....ja sitä sympatiaa
No olkaapa vaan onnellisia, että teillä on siskoliskoja ja velikultia perään kattomassa ja kouhottamassa. Vaikka ovatkin tommosia...Siskot!
Ne ny on tommosii.
Mulla on niitä kaksi.No olkaapa vaan onnellisia, että teillä on siskoliskoja ja velikultia perään kattomassa ja kouhottamassa. Vaikka ovatkin tommosia...
Ite ainakin oisin . Vaikka järkihän siinä kyllä menis jos ja ihan varmasti kun toisessakin olis tämmöstä hörhöpääkkösellisyyttä
Siitäkin huolimatta se olis