The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eihän ne näin viikonloppuna juuri mitään tutki, mutta vissiin kai jokin pieni infarkti isällä on ollut. Kovin oli lähdössä kotiin ja ärtynyt siitä että moisesta pikkujutusta nostetaan tommonen meteli joten eiköhän se siitä toivu.
 
Kuukkelit vaan vahvistaa sisäistä Bitchiäni.

Ja mihkäs sinäkään ufopääkkösines ja pöwwöines katoaisit :love:
Näin mä vähän ajattelinkin, että on se hyväkin että on kuukkeleita...jotka huolehtivat sun verenkiertoelimistön toiminnasta sekä loistavan verbaliikan ylläpidosta, puhumattakaan juuri tuosta kokonaisvaltaisesta Bitcheydestä :love:

Oot kyllä siunattu sissi ja pakkaus sinäkin :)(y)


...ja mihinkäpä minäkään, tämmösenä oon ja pysyn hamaan tappiin asti kun en osaa muutakaan :)
*ufopääkkönen*...toisaalta:cautious: - uskallan kuitenki hajatelmoida itteni kehityskelpoiseksi(y)


...taitaa ollakin menossa sammakko- päivää*luimistelen*:D
 
et ole sitäkään. voisin kertoa mitä olet mutta saattasit loukkaantua joten jätän kertomatta.
Anna palaa vaan Frank.
Olen taiteilijasielu joten joistain asioista saatan vetää purkillisen herneitä nenääni. Etenkin asioista joita en kannata.

Mutta noin muutoin kipukynnykseni on oikeesti korkea ja perseeni on tehty kestämään potkimista. Mulla on persuksissa peikon nahka ja jos potkit niin särjet sinä saappaitesi kärjet.
 
Eihän ne näin viikonloppuna juuri mitään tutki, mutta vissiin kai jokin pieni infarkti isällä on ollut. Kovin oli lähdössä kotiin ja ärtynyt siitä että moisesta pikkujutusta nostetaan tommonen meteli joten eiköhän se siitä toivu.
Setämies aikanaan sai infarktin.
Hänellä oli yöpöydän laatikossa ladattu ysimillinen, mutta ei koskaan ehtinyt sinne asti. Ei edes sitä viittäkytä senttiä. Yritti, mutta ei ehtinyt.
 
Eihän ne näin viikonloppuna juuri mitään tutki, mutta vissiin kai jokin pieni infarkti isällä on ollut. Kovin oli lähdössä kotiin ja ärtynyt siitä että moisesta pikkujutusta nostetaan tommonen meteli joten eiköhän se siitä toivu.
Hyvä juttu että potilaalla läppä lentää :)...vaikka varmasti on kyllä huolestuttanut ja kohtuu isosti kyllä pysäyttikin.

Maltillista toipumista kuitenkin "mokomasta pikkujutusta".
 
Setämies aikanaan sai infarktin.
Hänellä oli yöpöydän laatikossa ladattu ysimillinen, mutta ei koskaan ehtinyt sinne asti. Ei edes sitä viittäkytä senttiä. Yritti, mutta ei ehtinyt.
Äiti oli eilen sanonut että hän soittaa lanssin. Isä oli todennut "et perkele soita. Etkä sano lapsille mitään"

Nyt se sitten kiukutteli että terve mies raahataan väkisin kotoosa sairaalaan ja tekin siinä nyyhkitte. Vittuillessani elän satavuotiaaksi.
 
Äiti oli eilen sanonut että hän soittaa lanssin. Isä oli todennut "et perkele soita. Etkä sano lapsille mitään"

Nyt se sitten kiukutteli että terve mies raahataan väkisin kotoosa sairaalaan ja tekin siinä nyyhkitte. Vittuillessani elän satavuotiaaksi.
Enhän minäkään oli viime syksynä isänpäivän jälkeen olis itelleni lanssia soittanu, mut mun sisko käväs kylässä ja mut nähtyään heti kilautti lanssin, vaikka hanttiin laitoin. Sit olitiinkin neljä kuukautta meilahdessa ja niistä lähes kaksi teholla.
No samalla reissulla mut pantiin kiireellisenä elnsiirtolistalle ja palkeet laajaan hakuun. Palkeet vaihettiin joulukuussa
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Enhän minäkään oli viime syksynä isänpäivän jälkeen olis itelleni lanssia soittanu, mut mun sisko käväs kylässä ja mut nähtyään heti kilautti lanssin, vaikka hanttiin laitoin. Sit olitiinkin neljä kuukautta meilahdessa ja niistä lähes kaksi teholla.
No samalla reissulla mut pantiin kiireellisenä elnsiirtolistalle ja palkeet laajaan hakuun. Palkeet vaihettiin joulukuussa
Siskot!
Ne ny on tommosii.
 
Voi miten ihanan ja iloisen lapsen sain :love::love:

Kerroin ämpärille mitä sairaita juttuja strippaliina mulle puheli viikonloppuna ja sanoin et oon ollu tosi huolissani jne. Kerroin, etten oo kovin innoissani ajatuksesta, et se naikkonen hoitais mun lasta enää ollenkaan jatkossa ja etten halua hoitaa sen kanssa enää yhtään asioita tai muutenkaan olla tekemisissä. Ämpäri sanoi, että niillä on menny aika kehnosti viime aikoina ja viimeisimmän pahan riidan jälkeen oli päätetty erilleen muutosta (käsitin et ämpäri olisi kehoittanut strippaliinaa muuttamaan pois). Se sanoi, että oli jo itse sanonut tälle naikkoselle, ettei puutu puolikkaan asioihin ja lupasi, ettei mun tartte olla sen kanssa enää tekemisissä. Esitin myös huoleni siitä, käykö se typykkä ihan täysillä, niin se sanoi miettivänsä ihan samaa noiden juttujen jälkeen ja ettei yhtään ihmettele, jos oon ollut huolissani. Succeed.
 
No olkaapa vaan onnellisia, että teillä on siskoliskoja ja velikultia perään kattomassa ja kouhottamassa. Vaikka ovatkin tommosia...

Ite ainakin oisin :). Vaikka järkihän siinä kyllä menis jos ja ihan varmasti kun toisessakin olis tämmöstä hörhöpääkkösellisyyttä :D

Siitäkin huolimatta se olis :)
Mulla on niitä kaksi.
Järkeni on mennyt jo aikapäiviä sitten mutta noi siskot on ja pysyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä