The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en valita. Tottakai autan äitiä ja pidän seuraa. Peitän oman huolestumiseni ja valan uskoa vallan perkeleesti.

Mutta.

Kaikki muut sisarukset asuu 15km säteellä vanhemmista ja minä ajan stadista parisataa kilsaa ettei äidin tartte olla yksin ja pelätä tuleeko sairaalasta soitto.
Mä oon niin huono sanoo tälläsis tilanteis mitään niin teen vaan näin
 
Mä en valita. Tottakai autan äitiä ja pidän seuraa. Peitän oman huolestumiseni ja valan uskoa vallan perkeleesti.

Mutta.

Kaikki muut sisarukset asuu 15km säteellä vanhemmista ja minä ajan stadista parisataa kilsaa ettei äidin tartte olla yksin ja pelätä tuleeko sairaalasta soitto.
Sie oot sielä nyt, väliäkö niillä muilla nyt.
Muut ei ilmeisesti tulleet mutta sie tulit.
Olet sielä sen ajan kun haluat/voit.
 
Mä en valita. Tottakai autan äitiä ja pidän seuraa. Peitän oman huolestumiseni ja valan uskoa vallan perkeleesti.

Mutta.

Kaikki muut sisarukset asuu 15km säteellä vanhemmista ja minä ajan stadista parisataa kilsaa ettei äidin tartte olla yksin ja pelätä tuleeko sairaalasta soitto.
*halaan*

...hyvä kun olet siellä äitisi kanssa. Ei se olis ollut sulle yhtään sen helpompaa viettää tätä yönseutua stadissakaan...voimia.
 
Prkl kun hyväs lykys voisin olla nyt siellä miljoona lukaalissa:geek: mut kilinkellit nyt sit vaan. Vois vaikka mennä nukkumaa sen verra hiljanen ketjuelämä.eikä töllöttimestäkään tuu mitää.
Olen ollut siinä käsityksessä, että tinkuliini tykästyy mielummin mieheen kuin miehen lompakkoon.
Jos olen väärässä niin se on elämäni ensimmäinen kerta kun olen ollut väärässä.
 
Olen ollut siinä käsityksessä, että tinkuliini tykästyy mielummin mieheen kuin miehen lompakkoon.
Jos olen väärässä niin se on elämäni ensimmäinen kerta kun olen ollut väärässä.
No mut hei,se oli järjetön lukaali ja sit vielä pihamaata ja siellä kaikki hienoudet...vähemmästäkin pökertyy :D
Omaan kämppään en ees kehtais kutsuu tollasen lukaalin omistajaa.
 
Olen ollut siinä käsityksessä, että tinkuliini tykästyy mielummin mieheen kuin miehen lompakkoon.
Jos olen väärässä niin se on elämäni ensimmäinen kerta kun olen ollut väärässä.
Oothan sää ollu väärässä moneenkin otteeseen, elävimpänä mielessä pysyy se, kuinka 'pidin tsadilaista löysässä hirressä' ja olin julma kun en ottanu miesparkaa itelleni vaikka se oli palavasti rakastunu :D
 
No ette te nyt saa musta tekemälläkään naista joka juoksee miehen lompakon perässä.Voihan sitä olla vaikka mitä omaisuutta ja olla silti köyhä kun kirkonnrotta.
Omaisuus ja kirkonrotta ei kuulu samaan lauseeseen.

Toisekseen, sinä olet mahdollisimman kaukana omaisuuteen tuijottavasta naisesta. Tai näin olen ainakin ymmärtänyt.
Älä sano, että olen väärässä.
 
Silti piti mennä mainittee ja kuittailee. Sama kun eräs ketjussa mullekin kuittaili miehistä ja kuinka en saa yhtäkään pidettyy. Vittu mua risoo että jotakuta ees kiinnostaa montako miestä tai naista jollakin on.Ei se oo kenenkään asia "pitää lukua" toisten miehistä ja/tai naisista.
 
Omaisuus ja kirkonrotta ei kuulu samaan lauseeseen.

Toisekseen, sinä olet mahdollisimman kaukana omaisuuteen tuijottavasta naisesta. Tai näin olen ainakin ymmärtänyt.
Älä sano, että olen väärässä.
Se omaisuus voi olla vaikka ajalta nakki mistä näistä tietää. En kuule ole kysyny enkä kysy kun ei kuulu mulle.
Olet ymmärtänyt oikein,en tuijota omaisuutta.Mistä hitosta tällänenkin nyt lähti...sanoin vaan että oli pirun hieno lukaali ja että en oo ikinä tollasessa käyny,ainakaan sisätiloissa.Tuskin pihallakaan.
 
Oli meitä 3/4 sairaalassa, juoppoa hulttiobroidia ei tavoitettu. Kelleen muulle vaan ei sitten tullut mieleen tulla mutsin luo sairaalan jälkeen
Jos juoppoa hulttiobroidia ei tavoiteta niin se voi olla hyväkin juttu.
Itte tiedän, että olemalla huonossa kunnossa ei vastata puhelimeen eikä totisesti mennä sairaalaan... eikä taatusti näyttäydytä äidille. Se olisi viimeinen asia mitä äiti kaipaisi nähdäkseen.

Hänellä on nyt sinut. Jos sinä et riitä niin kuka riittäisi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä