omituinen höpöttäjäJuttelen pahvilaatikoideni kanssa.
omituinen höpöttäjäJuttelen pahvilaatikoideni kanssa.
Ei tälläkään kertaaJosko nyt tärppäis
Halausvoi ei ...tätä anan biisii ei pysty ilman kyynelii kuulostelee
Sama homma, ei vaan pystyvoi ei ...tätä anan biisii ei pysty ilman kyynelii kuulostelee
Juu. Siitä tulee muistoja. Sohva,kaks ihmistä käsi kädessä.Halaus
...oliko Hyokyaalto?
...mutta mita ilmeisimmin ihania ja rakkaita muistoja . Ja sehan ei ole muuta kuin puhdasta kauneutta.Juu. Siitä tulee muistoja. Sohva,kaks ihmistä käsi kädessä.
nyttehä tää menee taa ihan pillittelyksi...pitää miettii muuta tai ei lopu ollenkaan....mutta mita ilmeisimmin ihania ja rakkaita muistoja . Ja sehan ei ole muuta kuin puhdasta kauneutta.
Hieno laulu sai arvoisensa hetket ja tunteet ja muistot <3....nauti niista vaikka se toisikin mukanaan haikeutta ja ikavaa ja suruakin. Sekin kun on kaunista.
Ootpa outo. Mää ainaki juttelen kissalle ja tavaroilleni ja välillä ihan iteksenikin.
...anteeksi, en todellakaan millaan pahalla tarkoittanut...nyttehä tää menee taa ihan pillittelyksi...pitää miettii muuta tai ei lopu ollenkaan.
ihan normaalia.Ootpa outo. Mää ainaki juttelen kissalle ja tavaroilleni ja välillä ihan iteksenikin.
Eksä muka ikinä juttele sun tavaroille
Koirille juttelen. Ne tietää jo varmaan liian paljon.. Mahdollinen tietoturvariski..
Eksä lue vastauksia ikinä?Ootpa outo. Mää ainaki juttelen kissalle ja tavaroilleni ja välillä ihan iteksenikin.
Luen, mut hankalaa jos vastaat samaan viestiin monta kertaa sillä aikaa kun oon vastausta kirjottamassa. Koitan täs järjestellä kämppää samalla, niin huomio ei oo ihan täysin palstassa.Eksä lue vastauksia ikinä?
Eikun sie ensin vastasit ja sitten tein ton.Luen, mut hankalaa jos vastaat samaan viestiin monta kertaa sillä aikaa kun oon vastausta kirjottamassa. Koitan täs järjestellä kämppää samalla, niin huomio ei oo ihan täysin palstassa.
hö,no en mä sitä meinannukkaa...anteeksi, en todellakaan millaan pahalla tarkoittanut...