The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
on se onni että on olemassa valveentuneita kansalaisia jotka opastaa meitä jotka tietämättömyyden alhossa vaellamme
Niin, mehiläisenhoitoa olen suositellut teille muillekin, kun evirassakin sanoivat, että heillä on siitä paljon oppimista... Onhan siitä aikaa, kun itse opettelin. Pöljyyttä on tosin monenlaista, eikä ikinä ennakkoon tiedä, miten käy... siivekkäät lentää pois, jos ehtii.
 
vierailija
ei mun pihassa oo mehipörrääjille evästä
Ei monessa muussakaan pihassa. Päätin siirtää horsmapehkun metsän reunaan, missä saavat levitä kauniisti. Olen nyhtänyt niitä ihan liikaa vuosien varrella! Samoin pajua, vaikka se on lepän kans ensimmäisiä mesikasveja. Tyhmyyttä kun ei huomaa ennakkoon... Mut onpa joku huomannut toteuttaa kierrätysidean totaalisesti! Rehuntuottaja kerää ensin miljoonat ja sitten verovaroista ---- enpä sanokaan, kun ihmiset osaa lukea itse(y)
 
vierailija
no eipä käy kateeks sun rouvaa.
No kuules - kerran on tahtonut, eikö se yleensä riitä? Eikai se sanonut, etteikö rouva saa hyvää palvelua muussa? Esimerkiksi lumityöt? Hiekoitus? Roskiksen tyhjennys, saunan pesu, polttopuut ---no tietenki jos on nekin delegoinut muille, jää aikaa muuhun.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/b-velkaisten-maatilojen-kriisituki-maksuun-torstaina-b-1.160467
Tajuat kai, että verorahoista menee myrkyllisten juurikkaiden k u s k a a m i s e e n noin suuret summat oikeeta rahaa? Vai eikö vaan kiinnosta? Ei sokeri ennenmuinoin turvottanut ihmisiä muotopuoliksi... Poikkeusluvalla niitä myrkkyjä käytetään, mitä sokerijuurikkaiden viljelyssä käytetään:poop::sick::ninja:
 
Päi ja vää kettingiin.

Kävin tossa pari päivää sitten kirppiskierroksella mutta sit tuli mentyä baariin niin vasta nyt ehtii kattomaan mitä kirppikseltä tarttui hihaan.
Musta William Barryn mokkanahkapusakka. Kunnoltaan kuin uusi, ei siis mitään käytön jälkiä. Ja paino kertoo, että nahassa ei ole säästelty. Sanoisin, että olen tuhlannut kolme euroa hullumpiinkin ostoksiin.

Yleensä kirppiksillä ei ole miesten vaatteita, tai ei ainakaan käyttökelpoisia. Johtunee siitä, että miehet noin keskimäärin käyttävät vaatteensa loppuun. Niinkuin toi meikäläisen vanha pusakka sai väistyä tän uuden tieltä suoraan roskikseen.

Mut miten toi sattuikin silmääni - DVD-leffoja mä olin kattelemassa enkä rättilumppuja. Mutta hyvä näin. Nyt mulla on kelvollinen pusakka syksyn tuulia ja tuiverruksia vastaan eikä tartte lähteä rotsin puutteessa kauppoja kiertelemään.
 
vierailija
http://www.solunetti.fi/fi/solubiologia/asetyylikoliinireseptori/3/

Toi on se, mitä niillä poikkeusluvilla hyödynnetään. On ne samat reseptorit ihmisellä, mitä eläimilläkin. Hirmu yksinkertaista, kunhan viitsii vähän lueskella....(y)
Ihmiset on saatu uskomaa, ettei niistä mitään ymmärrä, vaikka latinaahan moni asia on siksi, että asiat ymmärrettäisiin samalla tavalla. Latinaa ei kai kukaan lue ---paitsi sitä kirkkolatinaa vaan, mistä muuan täälläkin kerran mainitsi? Ihan vaan siemeneksi tämän päivän puuhasteluille tuo... Mutta p o i k k e u s l u p a a n ihmisten ruoan myrkyttämiseen pikkuannoksilla kyllä riittää porukkaa valtavasti - eikö se huolestuta ketään?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä