The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Päivää/ iltaa
Töissä&lidlissä käyty,kipuja,kahvia&omenaleivos&emmerdale.

Löytyi alpron uutta mango soijarahkaa & mansikkajuustokakku skyr

Mukavaa syyskuuta.
 
Ei mun mielenrauha ole sun tai muunkaan sanomisista kiinni! Laitoin koneen kiinni.
Kävin kantamassa muutaman sangollisen pikkukiviä siihen puroon, minkä syystulva oli tehnyt mun kukkapenkkiin:)
En siis korjannut sitä yhtään, vaan laitoin kiviä ja katsotaan seuraavan sateen jälkeen, mitä tapahtuu: kai ne vedet ohjautuu nyt kiemurrellen sinne kukkapenkkiinkin, vähän ainakin. Ens kesänä mullaon kaunis Tuoksumalvaniitty siinä. Narsisseja - niitä tuoksuvia tietenkin - istutan sinne sekaan, mutta en ole vielä keksinyt, mikä sopisi sinne kolmanneksi, ettei olis liian korkea ja mikä kukkisi vielä syksylläkin... Tietääkö joku? Puutarhamansikka on kyllä kiva, kun tekee maroja vieläkin, mutta ei se taida niistä muista kukkasista välittää...
Hyvä meskukka sais olla, kun syksyllä ei ole kovin monta eväskasvia mehiläisille. Katso:
Heikki Salolla mehiläispesä:)
Onko syysleimu liian korkea makuusi? Muutoinhan se olis huoleton ja kukkii kauniisti piiitkälle syksyyn :)...
 
Ei mun mielenrauha ole sun tai muunkaan sanomisista kiinni! Laitoin koneen kiinni.
Kävin kantamassa muutaman sangollisen pikkukiviä siihen puroon, minkä syystulva oli tehnyt mun kukkapenkkiin:)
En siis korjannut sitä yhtään, vaan laitoin kiviä ja katsotaan seuraavan sateen jälkeen, mitä tapahtuu: kai ne vedet ohjautuu nyt kiemurrellen sinne kukkapenkkiinkin, vähän ainakin. Ens kesänä mullaon kaunis Tuoksumalvaniitty siinä. Narsisseja - niitä tuoksuvia tietenkin - istutan sinne sekaan, mutta en ole vielä keksinyt, mikä sopisi sinne kolmanneksi, ettei olis liian korkea ja mikä kukkisi vielä syksylläkin... Tietääkö joku? Puutarhamansikka on kyllä kiva, kun tekee maroja vieläkin, mutta ei se taida niistä muista kukkasista välittää...
Hyvä meskukka sais olla, kun syksyllä ei ole kovin monta eväskasvia mehiläisille. Katso:
Heikki Salolla mehiläispesä:)
aijjai, tässä kuun vaiheessa ei olis kestäny alkaa siirtelemään kiveksiä
 
vierailija
Onko syysleimu liian korkea makuusi? Muutoinhan se olis huoleton ja kukkii kauniisti piiitkälle syksyyn :)...
Hei sullekin!
Syysleimuja mulla onkin tuossa varsinaisessa perennapenkissä Pionien kanssa - ihana on, mutta kalliiksi tulis sellainen määrä...ja enkä 15cm liian korkeaa... Siemenestä olen kasvattanut nuo Tuoksumalvat ja Kiinanasterit kans ovat aivan ihania, mutta taitavat olla yksvuotisia nuo, muistaakseni. Sit pitäis olla myös sellainen, ettei maistu pupuille.... niinku tulppaanien tilalle laitan siksi narsisseja - ei ne niihin koske koskaan ja saattaa ne tprkjua myyriäkin(y)
Nyt on muuten taas uudenkuun päivä, jolloin valosaastetta on kaikkein vähiten tuolla uskona:)
Tähdethän ovat siellä myös päivällä... Tälläsin aurinkotuolit sellaiseen paikkaan, et pimeällä voi mennä köllöttelemään ja ihastelemaan taivaallisia asioita - ei käy yhtä onnettomasti kuin Päättömän niskoille:giggle:
 
Ohhhohhohhoh. Asfalttipoppoo työmaalla -kiirus siis. Hotelli Korpilampi saa nukuttaa ja syöttää aamupalan.

Meidän zinzino-herra tuli jätetyksi! Eikkonsa sai hyväpalkkaisen duunin eikä oo enää raksatienisteille käyttöä. Saas nähdä, ajaako routa porsaan kotityömalle.
 
...ja ihanaa syyskuun aloitusta sulle :)!

Tosi kiva äksöntsäksön- torjantai takana, just itseasiassa kotiuduin kun jouduin heti työpäivän jälkeen kruisaileen kaupunkiin toimimaan "Hyvänä Toivomushaltijana" eli pyörin hyvän tovin ympyrää hyllyjen välissä ja pähkäilin synttärilahjoja :)

Hyllyjen välissä törmäsin sitten ihanaan tuttuun ja voi valtava...juu, aiheutimme pahennusta puhua kälkättämällä hurjasti ja nauraen vielä hurjemmin (y) eli pidä vaan tunkkis jos et siitä tykänny:D

Kohta alkaa iltawillit jahka vellokset saapuvat harrastuksistaan kotio.

Ihunaa eloa ja oloa:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä