The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onks kellään kokemusta verkkovirralla toimivasta lehtipuhaltimesta?
Meinaan hommata sellasen, jotta saan puhallella lehdet pois pihaltani ja talvella lumet kulkuväylältä.
Mietin vaan, että ostanko polttomoottorilla vai sähköllä toimivan uhaltimen
 
Onks kellään kokemusta verkkovirralla toimivasta lehtipuhaltimesta?
Meinaan hommata sellasen, jotta saan puhallella lehdet pois pihaltani ja talvella lumet kulkuväylältä.
Mietin vaan, että ostanko polttomoottorilla vai sähköllä toimivan uhaltimen
polttomoottorilla tietenki, paremmat tehot ja sen sähköjohdon kanssa ei mene kun hermot, samoin niitten sähköllä ladattavien kanssa.
 
Ämpäri piti lupauksensa ja soitteli poikasen kanssa. Voi mun pientä, sillä oli niin mahoton asiaa. Räpätti kuin mikäki räpätäti :love: Se kertoi ensin olevansa mummolassa isin kanssa, olivat käyneet siskoämpärin luona leikkimässä serkkujen kanssa (kuusilapsinen perhe) ja oli ollut kuulemma kivaa taistella ja hyppiä trampoliinilla. Sit se juorusi ämpärin ja strippaliinan erilleenmuutosta (ämpäri ei oo itse kertonut mulle eikä tiedä että strippaliina on), ja kyselin miltä ajatus poikasesta tuntuu, niin se sanoi vaan, että kivaa kun sitten isi voi leikkiä hänen kanssa koko ajan ihan kaksin ja vauva voi tulla kylään isin luo silloin kun hänkin on kylässä. Koitin myös kysyä harmittaako, mutta kuulemma ei harmita yhtään. Sit sovittiin et soitellaan perjantaina uudestaan, ja se sanoi puhelun lopuksi että "No soitellaan sitten ylihuomenna. Mää tykkään susta äiti, heippa." :love::love::love::love::love::love::love::love: Oon niin täynnä rakkautta. Tj 4 et saan lapsen takasin.

Juteltiin ämpärin kanssa muutama minuutti siinä ihan asiallisesti ja lupasin keitellä sille kahvit sunnuntaina ja sanoin et haluisin jutella. Can't wait.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä