ajattele positiivisesti, siellä suihkussa ei kukaan näe muutenkaan että vesi valuu silmistä.Uskalla enää suihkuunkaan mennä kun kesken kaiken rupee itkemään.
ajattele positiivisesti, siellä suihkussa ei kukaan näe muutenkaan että vesi valuu silmistä.Uskalla enää suihkuunkaan mennä kun kesken kaiken rupee itkemään.
Mikäs ny niin itkettää?Uskalla enää suihkuunkaan mennä kun kesken kaiken rupee itkemään.No,koko päivä ollu vähän haikee.
No mutta siltikin,alkuiltaa vaan kaikille.
Toivottavasti tuovat tulostaSe leikkaus on ihan viimenen keino, ihan heti en siihen suostu. Ensin kokeillaan kaikki mahdolliset kortisonipiikit ja erikoispohjalliset
Lienee viime syksy syynä.Mikäs ny niin itkettää?
Just nuinajattele positiivisesti, siellä suihkussa ei kukaan näe muutenkaan että vesi valuu silmistä.
yksin mä siellä olin niin eikai niitä kukaan nähnykäänajattele positiivisesti, siellä suihkussa ei kukaan näe muutenkaan että vesi valuu silmistä.
niihän mä just sanoin.yksin mä siellä olin niin eikai niitä kukaan nähnykään
ai,ei kulkenu ajatus.niihän mä just sanoin.
Paluulipun ehtii tuonnempanakinKhyyyyl vaan!!! Mulla on vain menolippu.
mä kattelen kolmosta.Isä Matteon tutkimuksia Teemalla
Mikäs siellä menee?mä kattelen kolmosta.
emmerdaleMikäs siellä menee?
Mitäs naurat.sitä mäkin tässä katon.
sää ootki eukondeerus (tai ainaski luulen niin)Mitäs naurat.sitä mäkin tässä katon.
Missä on sanottu et onko se miesten tai naisten ohjelma.Kyllä miehetkin sitä kattoo,kuka mitenkin.sää ootki eukondeerus (tai ainaski luulen niin)
no ei tasan katoMissä on sanottu et onko se miesten tai naisten ohjelma.Kyllä miehetkin sitä kattoo,kuka mitenkin.
hyvä.Viimeiset rutistukset pitäis jaksaa, yhh. Ei ois enää paljoa pakattavaa, mut motivaatio juoksi lukiomotivaation kanssa samaan hyvään piiloon Mutta onneksi on Die Antwoord, sen avulla jaksaa vaikka väkisin. En kestä miten hyvä tää on.
No kyllä katsoo. Mun kummatki exät on kattonu enkä oo mitenkään pakottanu.Ei ne nyt joka jaksoa mut kuitenkin.no ei tasan kato
sun mieliksi kattoivat että saisivat varmemmin pesää tai peräti suihinotonNo kyllä katsoo. Mun kummatki exät on kattonu enkä oo mitenkään pakottanu.Ei ne nyt joka jaksoa mut kuitenkin.