Voi ei......superisti jaksamisia. Ottaa oman aikansa kunnes tuollaisen asian pystyy selvittämään päässään.....täällä kaikilla on kokemusta enemmän tai vähemmän. Tervetuloa kuitenkin ja vertaistuki täällä on ihan huippua!
Omaa-napaa: tänään oli neljäs perättäinen aamu, kun uittelin liuskaa. Hitaan puoleisesti edelleen viiva tulee. Mulla käytössä Pc ja kyllä tuohon minuuttiin ehtii juuri ja juuri haamu viiva tulla ja kun sen kolme minuuttia odottaa niin on jo ihan selkeä. Kuivat liuskat kun on vierekkäin niin onneksi hiukan on vahvenemaan päin nuo viivat. Silti odotan että iskeytyy testialueelle samantien....
Mulla on kaikissa raskauksissa ollut ekana oireena se, että pulssi on huima. On tutkittukin, mutta mitään ei ole löytynyt. Eilen makasin...korostan että siis todellakin makasin sohvalla ja katsoin telkkaria niin yhtäkkiä tulee samanlainen "kumma olo" ja pulssi oli 99....
Ai juu
Vv! Tajusin töissä, että mä näin unta susta! Me oltiin vanhoja tuttuja kun sattumalta jossain nähtiin! On se ihmisen mieli kummallinen