Voithan sä soittaa strippaliinalle ja kysellä kuulumisiaMä lämpenin riisipuuron ja kahvin voimilla. Mut alko kyl ramasemaan kummasti, toisaalta houkuttelis kaatua tuohon patjalla ruokalevolle ja jatkaa siivoamista vasta huomenna.
Voithan sä soittaa strippaliinalle ja kysellä kuulumisiaMä lämpenin riisipuuron ja kahvin voimilla. Mut alko kyl ramasemaan kummasti, toisaalta houkuttelis kaatua tuohon patjalla ruokalevolle ja jatkaa siivoamista vasta huomenna.
Voithan sä soittaa strippaliinalle ja kysellä kuulumisia
Toi kuva on ihan loistava. Pistän sen duunisähköpostiin allekirjoitukseen.Mä kuulin eilen jo stripparin kuulumiset, elämäntarinan, lapsuuden, edelliset suhteet, sairaskertomukset, miten siitä on tullut strippari, kaiken sen ja ämpärin suhteesta, analyysit siitä miten hän voi auttaa ämpäriä lopettamaan juomisen ja kuinka hän on ajatellut, että puolikkaan juttuja hoidetaan jne ym. Sit ite oot vaan et
Kerro sit uskaltaako kukaan kommentoida sitä.Toi kuva on ihan loistava. Pistän sen duunisähköpostiin allekirjoitukseen.
Taidat olla yksi @Bitch n kuukkeleistaVoi perseensuti vaan,mulla on nyt tärkee lippulappunen hukassa.Joko mulla ei oo sitä koskaan ollutkaan tai sitten oon hukannu mutta ei löydy ei. Pääsee esimies taas nalkuttamaan.
Ahkera oot olluJeah, nyt on vaatekaapit sittenkin putsattu. Multa loppuu kaapit kesken, nii pakko alkaa pakkaamaan astioita pois et pääsen hinkkaamaan noi viimesetkin keittiönkaapit Ennustan, et loppusiivoukselle ei jää mitään muutaku lattiat siivottavaks.
minkä?Iltaa. Soininvaara voitti.
Väännön Lehtolaisen kanssa Sä et selvästikään lue mun juttujaminkä?
Otahan uusintavaalit!Iltaa. Soininvaara voitti.
Joku mäkihyppääjä?Iltaa. Soininvaara voitti.
Huomenna sitten LehtolainenOtahan uusintavaalit!
...eli pöpönpahalainen pitää sussa majapaikkaa vai...mutta toisaalta hyväkin kerran toipilaana voi keskittyä olonsa kohentamiseen kunnolla ..Huomenna sitten Lehtolainen