Etköhän sinä vitun linkittäjä ole se joka on se vitun idiootti? Eikö sulla ole mitään omaa sanottavaa?
Tulit sitten ketjuun sanomaan jotain noinkin tärkeää?Etköhän sinä vitun linkittäjä ole se joka on se vitun idiootti? Eikö sulla ole mitään omaa sanottavaa?
Ukkokullan kaveri sano aikoinaan mua mammaksi ja tyttäriä pikkumammoiksi. Yhteistuumin sanottiin että kerta vielä noin idioottimaisia nimityksiä ja me leivotaan sua turpaan
Emmä tossa kyllä moista elintä nähnytEtköhän sinä vitun linkittäjä ole se joka on se vitun idiootti? Eikö sulla ole mitään omaa sanottavaa?
Riippuu asiasta joskus...:Kyllä sitä välillä voi mennä helpoimman kautta
Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.Mite joku voi olla noin ahkera? mää jos tästä joskus lähen niin tuskin jaksan jynssätä sen kummemin kun seuraava tulee ja jynssää ennekun asettuu.Normi siivous ja kunnon lattian pesu niin saa kelvata.Tosin tästä muovimatosta ei kyllä puhdasta saa kun on kulunu.
Eiku puuhaan sitten! Opettelet ohjeet ensin hyvin, ettet tee muiden hommia vahingossa:Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.
Siitä vaan neitokainen!Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.
Noi sun mainoslauseesi on toki loistavia, mutta kannattaa kertoa tarkkaan firman toimiala niissä mainoksissaSiitä vaan neitokainen!
Koska olen kiltti, niin laitoin oitis Mainostoimisto Asiankannatus - Reklambyrå Sakenhållare - Adoffice Thingholder:n henkilökunnan ylitöihin ja he keksivät sinulle heti mainoslauseita:
"Kun rima on korkealla - tilaa Kirahvi"
"Kirahvi nuolee kattolistatkin"
"Kirahvi - kun tavoite on korkealla"
Mainokset on valmiit, vain firmasi puuttuu.
ahaEtköhän sinä vitun linkittäjä ole se joka on se vitun idiootti? Eikö sulla ole mitään omaa sanottavaa?
Samaa tuumailen täällä itsekin. Kuulema vilakka ei ole kellään muulla kuin mulla, joten - villasukat jalkaan ja hiukan lämpimämpää puseroa päällePitääköhän kohta harkita lämpöjen laittamista, vähän tuntuu torppa kolealta
No, älä keimaile nakuna, pistä vaate päälePitääköhän kohta harkita lämpöjen laittamista, vähän tuntuu torppa kolealta
Ai niin jooNo, älä keimaile nakuna, pistä vaate pääle
Raffin ittensä valitseman firman nimen se pitää kertoa.Noi sun mainoslauseesi on toki loistavia, mutta kannattaa kertoa tarkkaan firman toimiala niissä mainoksissa
Lattialämmitystä aikanaan mainostettiin kuvalla mis maattiin jokseenkin nakuna selällään lattialla.Ai niin joo
Tempasen villasukat kinttuun
Pistin saunan päälle, eiköhän siellä yksi narttunen lämpeneLattialämmitystä aikanaan mainostettiin kuvalla mis maattiin jokseenkin nakuna selällään lattialla.
Harva kummiskaan viettää kovin paljoa aikaa maaten nakuna selällään lattialla.
Toi villasukat on huomattavasti parempi ja edullisempi ratkaisu kuin lattiaremontti.
okPistin saunan päälle, eiköhän siellä yksi narttunen lämpene