The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mite joku voi olla noin ahkera? mää jos tästä joskus lähen niin tuskin jaksan jynssätä sen kummemin kun seuraava tulee ja jynssää ennekun asettuu.Normi siivous ja kunnon lattian pesu niin saa kelvata.Tosin tästä muovimatosta ei kyllä puhdasta saa kun on kulunu.
Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.
 
Viimeinen koneellinen pyykkiä sisällä... paitti lakana/liinavaatepyykki joka vielä roikkuu kuivaushuoneessa.

Ennen iltaleffaa täs pitäis vielä käydä suihkussa siivoamassa ittensäkin ja pestä samalla kylppäri... niin ja viikata pyykkivuori sohvalta kaappiin.

Mut ensin tuumaustupakki ja sihiporejuoma.

T S I H !

Kuuluiko psihaus?
 
vierailija
Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.
Eiku puuhaan sitten! Opettelet ohjeet ensin hyvin, ettet tee muiden hommia vahingossa:
https://www.vuokraturva.fi/tietopankit/loppusiivous-ja-tavanomainen-kuluminen

Voisitko asua samalla vaikka kuukauden siinä, mitä siivoat?
 
Mää tykkään siivoomisesta, oon yksin kotona eikä silleen oo ns parempaakaan tekemistä, ja vuokranantaja vaikutti niin natsilta, et pelko persiissä mää siivoilen täällä. Oikeestaan tossa kaappeja sivotessa mietin, et voisin perustaa muuttosiivousyrityksen ja käydä siivoamassa tyhjiä asuntoja. Nauttisin siitä.
Siitä vaan neitokainen!
Koska olen kiltti, niin laitoin oitis Mainostoimisto Asiankannatus - Reklambyrå Sakenhållare - Adoffice Thingholder:n henkilökunnan ylitöihin ja he keksivät sinulle heti mainoslauseita:

"Kun rima on korkealla - tilaa Kirahvi"
"Kirahvi nuolee kattolistatkin"
"Kirahvi - kun tavoite on korkealla"

Mainokset on valmiit, vain firmasi puuttuu.
 
Siitä vaan neitokainen!
Koska olen kiltti, niin laitoin oitis Mainostoimisto Asiankannatus - Reklambyrå Sakenhållare - Adoffice Thingholder:n henkilökunnan ylitöihin ja he keksivät sinulle heti mainoslauseita:

"Kun rima on korkealla - tilaa Kirahvi"
"Kirahvi nuolee kattolistatkin"
"Kirahvi - kun tavoite on korkealla"

Mainokset on valmiit, vain firmasi puuttuu.
Noi sun mainoslauseesi on toki loistavia, mutta kannattaa kertoa tarkkaan firman toimiala niissä mainoksissa o_O:whistle:
 
Noi sun mainoslauseesi on toki loistavia, mutta kannattaa kertoa tarkkaan firman toimiala niissä mainoksissa o_O:whistle:
Raffin ittensä valitseman firman nimen se pitää kertoa.
Mainostoimistollani ei ollu muuta tietoa käytettävissä kuin "kahvikirahvi" ja se "kahvi" luo negatiivisen assosiaation kahvitaukoihin joten firmani käytti pelkkää "kirahvia" ja hyödynsi korkeutta.
Tää on tarkkaan spekuloitu juttu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä