The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vittu että voi inhoa koulutaksi/bussi järjestelmää!

Tällä kerta "bussi" ajoi sit ohi kun pikkuneiti seisoi väärällä puolella tietä muistaen värin että on taksipäivä.

Elämä ois niiiiiiiiiiin paljon yksinkertaisempaa, kun saisivat bussikortit millä voisi kulkea ihan tavallisella bussilla niinko yläasteikäisetkin.

Nyt pitää muistaa että maanantaina mennään bussilla, se ottaa tien oikealta puolelta kyytiin ja tulee kakskyt vaille. tiistaina onkin sit taksipäivä ja pitää olla siellä toisella puolella kello 07.08. Ja mikä vitun aika sekin on lähteä kun mennään kasiksi kouluun?

Keskiviikkona taas bussi.

Torstaina taksilla mutta tällä kertaa aika onkin 08.34
Perjantain taksi taas menee 07.16

Perseeeeeeeeeeeestä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
En tiiä kiinnostaisko muuten yhtään mut jumalauta kun mun lapsi on mukana tossa kuviossa.
Huomenta, hyvä kun kerroit.
Sivullisena ei voi käsittää toisten asioita mitenkään... Mutta kun ne lapset ei ole tyhmiä - ainoastaan rehellisyys pitää ne raiteillaan. Omilla raiteillaan, oli ne miten suorat tai kiemuraiset tahansa... Minkä ikäinen lapsi on kyseessä?

Kaikkien täytyy kompuroida itse tai oppia asiat itse. Vanhempienkin:confused:
 
Vittu että voi inhoa koulutaksi/bussi järjestelmää!

Tällä kerta "bussi" ajoi sit ohi kun pikkuneiti seisoi väärällä puolella tietä muistaen värin että on taksipäivä.

Elämä ois niiiiiiiiiiin paljon yksinkertaisempaa, kun saisivat bussikortit millä voisi kulkea ihan tavallisella bussilla niinko yläasteikäisetkin.

Nyt pitää muistaa että maanantaina mennään bussilla, se ottaa tien oikealta puolelta kyytiin ja tulee kakskyt vaille. tiistaina onkin sit taksipäivä ja pitää olla siellä toisella puolella kello 07.08. Ja mikä vitun aika sekin on lähteä kun mennään kasiksi kouluun?

Keskiviikkona taas bussi.

Torstaina taksilla mutta tällä kertaa aika onkin 08.34
Perjantain taksi taas menee 07.16

Perseeeeeeeeeeeestä!
Oon valmis vaihtamaan taksi- ja bussirumban päikseen ämpäriin ja strippaliinaan.
 
Oi vittu mitä järjenjättiläisiä tuo mun (kohta ex) työpaikkani pitää sisällään.
Henkilöstöpäällikkö oli luottamusmieheltä kyselly, että lähdetäänkö asiaa riitauttamaan, kun he nyt hakee "virallisesti" painajaa sinne, vaikka siis todellisuudessa ne sen määräaikaisen aikoo vakinaistaa. LM oli sitte sanonu, että ei oo ihan varmuutta vielä, että vähä tässä seurataan, että miten asia etenee ja kysellään liitolta vielä. Hekilöstöpäällikkö oli sitte todennut siinä kohtaa, että jos riitautatte nii ei he sitte palkkaa ketään. LM oli sitte vähän ihmetelly ja kyselly, että niin oliko sitä tarvetta sille painajalle vai ei, eikä ollu saanu vastausta enää.
 
Oi vittu mitä järjenjättiläisiä tuo mun (kohta ex) työpaikkani pitää sisällään.
Henkilöstöpäällikkö oli luottamusmieheltä kyselly, että lähdetäänkö asiaa riitauttamaan, kun he nyt hakee "virallisesti" painajaa sinne, vaikka siis todellisuudessa ne sen määräaikaisen aikoo vakinaistaa. LM oli sitte sanonu, että ei oo ihan varmuutta vielä, että vähä tässä seurataan, että miten asia etenee ja kysellään liitolta vielä. Hekilöstöpäällikkö oli sitte todennut siinä kohtaa, että jos riitautatte nii ei he sitte palkkaa ketään. LM oli sitte vähän ihmetelly ja kyselly, että niin oliko sitä tarvetta sille painajalle vai ei, eikä ollu saanu vastausta enää.
onko sulle kirkastunu että mikä näiden koukeroiden todellinen syy oikein on?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä