Ei kukaan juo kahvia noin leveästä mukista saati tassin kanssa.Toi on kahvikuppi
tosta tulee ihan mieleen mun Pentikin teemukini.
Ei kukaan juo kahvia noin leveästä mukista saati tassin kanssa.Toi on kahvikuppi
Ei tuokaan kyllä ihan teekupilta näytä...
this is hjuumor, sano jossain sketsiohjelmassa aikoinaan.Ei tuokaan kyllä ihan teekupilta näytä...
Kyllä se mulle kelpas
En tiiä kiinnostaisko muuten yhtään mut jumalauta kun mun lapsi on mukana tossa kuviossa.Ei taida strippaliina olla ainoa joka kulkee ruusunpunaisissa laseissa. Yllättävän monet ottaa vuosikausia turpaan ja nielee paskaa mutta kun toinen pyytää anteeksi ja parantaa tapansa kolmeksi päiväksi, ollaan onnellisia ja nähdään tulevaisuus aurinkoisena
ui siinä.Ja aamukahvia. Montakohan tarvii ottaa et herää.
pari pannullistako vetää tyhjään mahaan niin eiköhän se siitäJa aamukahvia. Montakohan tarvii ottaa et herää.
Melkein kyl vois.ui siinä.
Huomenta, hyvä kun kerroit.En tiiä kiinnostaisko muuten yhtään mut jumalauta kun mun lapsi on mukana tossa kuviossa.
Oon valmis vaihtamaan taksi- ja bussirumban päikseen ämpäriin ja strippaliinaan.Vittu että voi inhoa koulutaksi/bussi järjestelmää!
Tällä kerta "bussi" ajoi sit ohi kun pikkuneiti seisoi väärällä puolella tietä muistaen värin että on taksipäivä.
Elämä ois niiiiiiiiiiin paljon yksinkertaisempaa, kun saisivat bussikortit millä voisi kulkea ihan tavallisella bussilla niinko yläasteikäisetkin.
Nyt pitää muistaa että maanantaina mennään bussilla, se ottaa tien oikealta puolelta kyytiin ja tulee kakskyt vaille. tiistaina onkin sit taksipäivä ja pitää olla siellä toisella puolella kello 07.08. Ja mikä vitun aika sekin on lähteä kun mennään kasiksi kouluun?
Keskiviikkona taas bussi.
Torstaina taksilla mutta tällä kertaa aika onkin 08.34
Perjantain taksi taas menee 07.16
Perseeeeeeeeeeeestä!
Itseasiassa tuo on lasi..
Taas sie luulet et vieras olin mie? Niin käy usein, jos et ole huomannut.
Se on lasinen muki.Itseasiassa tuo on lasi..
Mut mä en ole. Noiden rinnalla bussirumba on aikas pieni.Oon valmis vaihtamaan taksi- ja bussirumban päikseen ämpäriin ja strippaliinaan.
pitäis olla joku laki joka kieltäis akkain tuppaantumisen miesten harrastuksiin...Luulin et moni jättää "harrastuksen" silloin, kun siellä alkaa olla vaimot mukana - tai niin olen kuullut usein, kauan sitten.
Mut mä en ole.
*halaus*
onko sulle kirkastunu että mikä näiden koukeroiden todellinen syy oikein on?Oi vittu mitä järjenjättiläisiä tuo mun (kohta ex) työpaikkani pitää sisällään.
Henkilöstöpäällikkö oli luottamusmieheltä kyselly, että lähdetäänkö asiaa riitauttamaan, kun he nyt hakee "virallisesti" painajaa sinne, vaikka siis todellisuudessa ne sen määräaikaisen aikoo vakinaistaa. LM oli sitte sanonu, että ei oo ihan varmuutta vielä, että vähä tässä seurataan, että miten asia etenee ja kysellään liitolta vielä. Hekilöstöpäällikkö oli sitte todennut siinä kohtaa, että jos riitautatte nii ei he sitte palkkaa ketään. LM oli sitte vähän ihmetelly ja kyselly, että niin oliko sitä tarvetta sille painajalle vai ei, eikä ollu saanu vastausta enää.