Onko floorin ajalta?Teemalla Nightwishii
Niinhän sitä vois kuvitella, mut perjantaista asti oon hämmästyny joka päivä useampaan kertaan.Varsinkin ton pariskunnan kanssa voisi kuvitella ettet hämmästy mistään
On, Mehikosta viime vuodeltaOnko floorin ajalta?
näköjään on.
naiset49 minuuttia menny. Nyt on pakko ottaa viiniä ja laittaa aivot narikkaan. Tän puhelun aikana riittää, et välillä sanoo joo, hmm, mmh, okei, joo, niin, ja se papattaa papattamistaan.
Susta on tullu strippaliinan terapeutti ....jos siis sen kans nyt siellä jutustat.Tuskainen huutonaurun pidättely ja lisää viiniä kohdassa: "sen jälkeen kun olin kolme kuukautta suljetulla osastolla ja sain apua juttuihini, niin mulla on perkeleen hyvin".
Just sen kanssa. Lähinnä kuuntelen sen avautumista ja mumisen välillä. Ei mulla mitään asiaa oo, mutta tässähän kokonaiskuva ko. tyypistä laajenee ja oon vaan et:Susta on tullu strippaliinan terapeutti ....jos siis sen kans nyt siellä jutustat.
Miten kukaan voi olla puhe- elimessä tommoisen määrän yhtä mittaa?49 minuuttia menny.
Mulla menee puhelimessa helposti pitkiäkin aikoja, mut nyt mää en puhu vaan kuuntelen puolella korvalla.Miten kukaan voi olla puhe- elimessä tommoisen määrän yhtä mittaa?
Mulla noi minuutit tulee täyteen ehkä vuodessa.
ennätys 5h yhtä putkeen.Miten kukaan voi olla puhe- elimessä tommoisen määrän yhtä mittaa?
Mulla noi minuutit tulee täyteen ehkä vuodessa.
Kivaahan siellä ompiTuskainen huutonaurun pidättely ja lisää viiniä kohdassa: "sen jälkeen kun olin kolme kuukautta suljetulla osastolla ja sain apua juttuihini, niin mulla on perkeleen hyvin".
Kivaahan siellä ompi
äkkiä pois sieltä!Arvatkaapa missä oon? No kerron kuitenkin. Kyllä vain, olen Espoossa. Kaikkialle sitä joutuu ku vanhaksi elää
Arvatkaapa missä oon? No kerron kuitenkin. Kyllä vain, olen Espoossa. Kaikkialle sitä joutuu ku vanhaksi elää
4.9 minuuttia olis jo pitkä puhelu mulle.49 minuuttia menny
Emmää nyt pääse karkuun ainakaan muutamaan päivään. Entä jos se espoolaisuus vaikka tarttuuäkkiä pois sieltä!
sun olis pitäny hakee rokotus ennenkun menit sinne,nyt se on myöhäistä.Emmää nyt pääse karkuun ainakaan muutamaan päivään. Entä jos se espoolaisuus vaikka tarttuu