Mä olin muuten vaan heinäkuun laiska paska ja kävin harvakseltaan salillaMä en ole päässyt koko viikolla liikkumaan kunnolla, aina on jotain. Elokuu meneekin kaikenlaisten eri aktiviteettien käynnistelyyn. Sama juttu oli viime vuonna tähän aikaan.
Mitä ihmettä nyt ...??Palstalla seikkailee yksi nimeltä mainitsematon nainen joka syyttää muita huonoista peileistä...
ne vetää sieniä naamaansa kaksin käsin ja sitte jutut on tollasia.Päivää, näköjään yövuorolla on ollu lääkitys kohillaan.
Sitä mä en epäile yhtään ...onkin se ainoa toimivaMulla on aika upea peili.
Mun pitäs varmaan uusia peili. Kylppäri on rempattu noin kymmenen vuotta sitten ja nykyään peili näyttää hippasen erilaiselta kuin uutenaMulla on aika upea peili.
..se kurkumajauhe tolleen käytettynä voi aiheuttaa erikoisia oireiluja...tai mitä ihmeen "paikallisia jauheita" mielittekään..ne vetää sieniä naamaansa kaksin käsin ja sitte jutut on tollasia.
Huomenta kaikille, unohtui sanoa - taas.....se kurkumajauhe tolleen käytettynä voi aiheuttaa erikoisia oireiluja...tai itä ihmeen "paikallisia jauheita"...
Ja "ne muut"on kyllä aina melkosia sankareita...itehän et toki ole myöskään ollut sielläpäinkään...vaimitensenytmeni
Nii onkiiMulla on aika upea peba.
Kurkuma on ihan oivallinen mauste, kyllä sitä tulee käytettyä...tosin en ile kokeillut sitä kurkuma- juomaa mutta eiköhän syksyn tulevat räkikset pistä sitäkin kokeilemaan.Huomenta kaikille, unohtui sanoa - taas...
Mullakin puistatti toissapäivänä, mut laitoinpa kurkumaa munakkaaseen (joka aamu sellainen, et jaksaa!). No, unohdin, että olin tulossa kipeäksi - kai? Mut käytän paistamiseen Lidi`n luomuvoita, niin saa syödä muutakin,. Se natriumkiintiö tulee niin helposti täyteen muutenkin. Tavallista suolaa on hankala karttaa, mutta ihan periaatteesta en ole käyttänyt paakkuuntumisenestoaineita ainakaan 18 vuoteen. Miksi pitäisikään, kun siitä tulee niin huono olo ja yskä, syanidista niissä:
http://yle.fi/uutiset/salametsastajat_myrkyttavat_norsuja_zimbabwessa/6847856
Laittakaa yksäriä, ihmiset!Nii onkii
en oo kuule ollu sielläpäinkään.Ja "ne muut"on kyllä aina melkosia sankareita...itehän et toki ole myöskään ollut sielläpäinkään...vaimitensenytmeni
Hä ?!
ei kun mä heräsin tunti sitten...paitti että kohta hilpaset vissiin unille, niin makoisia unikuvia
toi olin mun viesti 03.40 viimeyöltäHä ?!
Berberi heilumaan = booty sheikkaamaan?Nyt berberi heilumaan ja hommiin!
Mukavaa päivää sulle *huiskuttaa*!