The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sihiporejuomat loppuivat joten siirryn unilaatikkoon.

Jos on taho josta saa tilata unia, niin uniini saa laittaa vähäpukeisen ja punatukkaisen noin viiskymppisen naarasotuksen.
Jos niitä ei löydy niin "päivä Batmanina" kelpaa myös.
Tai soutuvene ja kalaisa järvi.

Tai jotain vastaavaa jos unia saa toivoa.
 
Huomenta :coffee: tulipa nukuttua ja jonninmoinen räkis iski, ei paha toistaiseksi. Mutta menee lepäilyksi tämä päivä ja ei taaskaan kuntosalille :cautious:
Mä en liiku tänään muutenkaan juuri mihinkään, sen verran kintut ja peräsin jumissa eilisestä kyykkytreenistä :cautious:

Sitäpaitsi Narttulan lounasruokalasta on tilattu lounas 8,5 hengelle.
 
Huomenia :)...

...kylläpä osaa olla kroppa makunen, voi rautakanki sentään! Pakaraosastot on pitkin viikkoa kiukutelleet, mä en todellakaan ole istuvaa tyyppiä eli konttorirotaksi esim oisin surkee, nyt selkäfileet itti itteensä oudommassa sängyssä..

Eli jahka tässä saan pääkkösen hereille niin tiedossa on ryskettä ja rytinää kun venyttelen kroppaa kuosiin.

Mutta - ulkona paistaa aurinko, näkyy sinistä taivasta ja siellähän tuuleekin kohtuullisen loistavasti eli vesillä on vaahtopäitä :)!

Lauantaita, lekottelua ja lupsakkuutta!
 
Mä en liiku tänään muutenkaan juuri mihinkään, sen verran kintut ja peräsin jumissa eilisestä kyykkytreenistä :cautious:

Sitäpaitsi Narttulan lounasruokalasta on tilattu lounas 8,5 hengelle.
Mä en ole päässyt koko viikolla liikkumaan kunnolla, aina on jotain. Elokuu meneekin kaikenlaisten eri aktiviteettien käynnistelyyn. Sama juttu oli viime vuonna tähän aikaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä