Wäää no minäkin täällä nyt sitten
En oo käyttäny mitään muuta ovulaation nappaamiseen kun omia tuntemuksia ja netistä löytyviä laskureita
Oon itseasiassa aika käsi näitten dpokpyk-juttujen kanssa, joten jos tulee mokia merkitysten suhteen niin suokaa armoa
Ei mitään "armeijakurilla raskaaksi"- menetelmää, vaan ihan (enemmän tai vähemmän, okei mulla kuumeilua jo pidempään ja nyt mies näytti vihreetä valoo vauvalle
) rennosti että tulee kun on tullakseen. Toista lasta yritetään.
Eli nyt siis
yk1 ilman ehkäsyä ja laskin siis väärin ensin ovulaation ajankohdan ja kun tänään laskin uusiksi, niin osukin just sille päivälle hommailut
Dpo-3 Hommailtu
Dpo 0 Hommailtu hommia
Dpo 1 Tavallista menkkajuilintaa, melko hentosta kuitenkin. Vasemmalla puolella kuitenkin tuntemuksia enemmän. Iha normaalia mulle, vasen puoli reistailee aina vähän reilummalla kädellä
Dpo 2 Juilintaa ja vasen puoli taas kovilla. Valkovuotoo, sellanen märkä olo koko ajan. En kyllä muista että onko oviksen jälkee aina tällästä
Pukkas päälle jonku minimaalisen nuhan, aamusin nenä tukkeessa ja päivisin aivastuttaa satunnaisesti
Dpo 3 Samaa samaa, se nyt vaan lisänä että ihan hirveen ärsyyntyneeks tuun ihan pikkuruisistakin jutuista. Toki pms-oireisiin kuuluu se tosi olennaisesti mulla mut ei normaalisti ihan vielä pitäis olla.Töissä toimistolla istuessa kohtu kramppas yhtäkkiä suoraan tosta keskeltä. Loppu yhtä nopeesti kun alkoikin. Hengästyn tyyliin keittiöön kävelemisestä??? Ei sen kunnon nyt ihan noin huono pitäis olla.... Märkä olo on kyllä kans
Dpo 4 Samaa juilintaa, vasenta puolta enemmän. Tänää niin järkky väsy että nukahin autoon. Ärsyyntyneisyys vaan jatkuu ja jatkuu, jaksamisia miehelle
Dpo 5 Taas oli sellanen väsymys että sammuin ku saunalyhty illalla sohvalle. Ihmisperseily jatkuu enkä tajuu tätä hengästymistä
Dpo 6 Samanlaista juilintaa mut nyt kohtu tuntuu sellaselta kuumottavalta, pitää välillä istua silleen kaksinkerroin. Mies päätti nyt sitten että oon raskaana
Dpo 7 Sellaset minipäikkärit illalla, ei vaan pystyny enää pitää silmiä kiinni. Ihan järkyttävä kylmyys iski, voisin sanoo että samaa luokkaa alasti ulkona olemisen kanssa
Juilinta jatkuu, nyt kyllä alko vähän oikee puoliki ottaa osumaa. Nukkumaan mentäessä hirvee aivastuskohtaus. Alaselkä oli niin tulessa että ei istua kärsiny ja sama kohdussa. Kirkasta limaa pyyhkiessä? Hengästyn nykyään myös syömisestä
Pitsan juusto hais jotenki jännälle... Ei oo kyllä ollu muita sellasia hajutuntemuksia.. Eikun joopas! Haistoin vessassa yhtäkkiä muka oksennuksen hajun. Taitaa mieli tehä kepposia.. Tänään mies ilmotti silleen ohimennen että ootan tyttöä. Että lätty lätisee jos en nyt sitte ootakkaa yhtää mitää...
Lisäks kuluneen viikon aikana oon nähny ihan omituisia unia, hirveen selkeitä ja jos vaan kerkeen herää yöllä niin takas nukahtaminen on hirveen työlästä ja normaalisti ei todellakaan sitä ole. Kylmyyttä ja nuhaa on ollu myös enemmän... Ja hikiaaltoja öisin.
Dpo8 Aamulla niin tuskasen kuuma että olin ihan hiessä vaikka nukuin ihan vaan alusvaatteilla. Töissä teki mieli oikeesti haistattaa paskat ihan kaikille kun ei vaan ois halunnu puhuu kellekkää. Kaikki ärsytti, työkavereitten ääni, vitsit oli musta niin tyhmiä että suutuin niistäki ja väsytti niin älyttömästi ja eiks just tänään pitäny olla kaikista liibalaaboin kokous ikinä? Sain muuten ennen kokouksen alkuu ihan käsittämättömän aivastuskohtauksen
. Juilinta alkanu säteilee nivusiin ja jotenki reisiin/polviin? Tuli myös sellanen etova olo päivällä, pesto hais niiin järkyttävälle että teki mieli heittää työkaverin ruoka ulos ikkunasta. Mikä tää kirkas lima pyyhittäessä nyt on? Kävin just labroissa ni ei pitäs mitään tulehdustakaa olla. Väsymystäkää en voi laittaa raudan tai vitamiinien piikkii. Että en tiiä mikähän ois syynä. En jaksais millään uskoo että oisin raskaana, ei huvita pettyä. Tilasin herkkiä testejä mut en tee kyllä vielä, ootan että päiviä tulee lisää. Jänskättää niin
Lisäks ihan myöhää illalla häpyluu kihelmöi/vihloi
Dpo9 Ei enää ollenkaa nii paljoo sitä tavanomasta menkkajuilintaa? Tuntemukset niiku vähän ylempänä alavatsalla ja enemmänki sellasta polttelua tms. Vasemmalla puolella selkä/alavatsa vihlontaa mut tosi vähäistä. Tänää ihan hirveet etomiskohtaukset, en syöny paljoo mitään ja mäkkisafkat oli iha hirveetä. Juusto oli iha hirveen makusta (muka? Yleensä se on se mitä mä himoon) ja dippi oli ällöö. Herkät testit oli tullu kotiin, ni koska olen tyhmä niin tein sellasen ja ylläripylläri
negahan se. Kuitenki jäi sellanen outo tyyni olo että se ei vaa näy vielä. Tän kierron ajan kokonaa on ollu jotenki liian rauhallinen ja varma olo mutten oo vaa halunnu sanoo sitä äänee... Koska tuskin kuitenkaa oon raskaana. Väsymys jatkuu edelleen
Dpo10 Tein myös aamulla sen vitsin testin. Putipuhdas
nega. Ottaa päähän. Siltiki vaa jotenki ootan ettei se vaan näy vielä. Tunnin sisällä kaks pissahätää? Ehkä himpun paha olo mut juilimiset on nyt todella vähäisiä... What is this? Yleensä kovenee aina kuukautisiin asti.
Dpo11 Tän päivän ollu sellanen olo että en oo raskaana. Ei pahemmin mitää juilintaa, oikeestaan mitään tuntemuksia silleenstään. Alaselkä kipeenä. Missä mun menkkapoltot on? Kohta pitäis olla jo kylässä.. Ihan järkyttävän pahalla tuulella. Haastan riitaa ihan kaikkien kanssa. Syöminen yltyy.. Pitsaa ronskisti ranch-dipin kanssa suklaata silleen niiku en oisi koskaan nähnytkää.. Tavallista kuitenki tähä aikaa kuusta