jos tuo on totta niin sitä voi käyttää.Onko epäkorrektia esimiestoimintaa jos sanon että tuon pelkkiä omenoita ilman piirakkaa kun perseet on jo valmiiksi kuin seittemän leivän uunit?
Kyllä sun pitää tehä piirakkaa, muuten niille tulee paha mieli ja lähtevät saikuttamaanKuukkelit ilmoitti että koska mulla on omenapuita, mun pitää leipoa niille omenapiirakkaa.
Onko epäkorrektia esimiestoimintaa jos sanon että tuon pelkkiä omenoita ilman piirakkaa kun perseet on jo valmiiksi kuin seittemän leivän uunit?
Kyllä sun pitää tehä piirakkaa, muuten niille tulee paha mieli ja lähtevät saikuttamaan[/QUOTE
Sehän tässä ois tarkoitus. Kun noi kolme on poissa täällä tulee työt tehdyksi
Kuka mikä häh??!!! Nytkö on päätön ratsumies ja päätön....
sama tyyppi.Kuka mikä häh??!!! Nytkö on päätön ratsumies ja päätön....
Onks risu-ukko sun ukkos?Muutama risu, usko jo.
Päivää vaan. Oli hiukan parempi yö sentään. Mut huome varmaa pitää soitella sitä lekuriaikaa.
Ei oo, mut miehen siskon mies on näyttäny ton mulle ihan liian monta kertaa. Jää päähänOnks risu-ukko sun ukkos?
Ei oo, mut miehen siskon mies on näyttäny ton mulle ihan liian monta kertaa. Jää päähän
Ei kyllä ne oli ihan Made in Finland ne kugelitjos ne on vaan siellä kenkurumaassa sellasii?
Muuten vois joo vetästä vaan pytyn, vaan entä jos onkii jo niin pitkät, että imeytyvät viemäriin? Putkimiehelle varma traumaEipähän tartte erikseen huuhdella
http://www.pellervo.fi/pellervo/kp6_03/virussota.htm
mitähän tuo haittaa jos ne sattuu käväsemään mutkan vesi- ja viemärilaitoksen puolellaEi kyllä ne oli ihan Made in Finland ne kugelit
Muuten vois joo vetästä vaan pytyn, vaan entä jos onkii jo niin pitkät, että imeytyvät viemäriin? Putkimiehelle varma trauma
olipa se kaukana....!
*bojojojojoinggggg*mitähän tuo haittaa jos ne sattuu käväsemään mutkan vesi- ja viemärilaitoksen puolella
nehän voi vetää siemenjohtimista takaisin