haaleempi haamu äsken kun eilen, pissakin oli kyllä väriltään haaleempi kun eilen päivällä..voikohan olla että johtuu siitä, vai taasko kemiallinen kyseessä
Luulisi,että vaikka mies onkin vaihtunut,niin tuolla pco taustalla pääsisi ainakin tsekkaamaan onko kaikki ok. Toivon,että teidän ei tarvitsisi edes alkaa miettii mitään tutkimuksia ja saisitte plussan.hihi kiitos tsempistä mutta tuolloin ne jäi pois pco:n takia. Niitä käynnistettiin ensin teroluteilla ja sitten clomeilla tuplamäärällä kypsyteltiin kolmisen kuukautta munasolua ja sitten tuli se PIM, olet raskaana! Parisen vuotta siihen meni kaikkinensa mutta sillai helppoa että lapsi saatiin sitten lopulta ihan vain parilla lääkekuurilla.
Toinen lapsi tulikin sitten sillee puolivahingossa itsessään.
Nyt on ikää enemmän melkeen 10 vuotta ja uusi mies. Muuten vois vaan soittaa ja pyytää tsekkaamaan munasarjat että jos ne on jumissa niin vois taas popsia pillereitä mutta kun mies vaihtui matkalla niin joutuu varmaan koko tutkimusprojektin tekee uudelleen. Tässä nyt on vasta yk 4 alkamassa mutta jos nyt näyttää että kierrot alkaa venyä niin en kyllä jaksa tällä ikää enää vuotta odotella ennen tutkimuksia.
Mulla on myös samoja tunteita..hei oon 21 vuotias ja mun kroppa ei saa aikaiseksi yhtä lasta yk 17... En tiedä miten teillä, mutta me emme ole kertoneet yrityksestä kenellekkään ja tää tunteiden sisälläpito vasta pahalta tuntuukin, masennusta taitaa olla, mieli maassa vaikka on oma asunto, auto, rahaa ja ruokaa . Masennuksesta ei ilmeisesti kannata lääkärille mainita mahdollisen adoption varjolla?Vaihtelevasti on päivä sujunut teillä kanssakuumeilijoilla! Itse lähden sinne huonomman puolelle omien ajatusten takia..
Onko joku muukin joskus turhautunut omaan kroppaansa ja sen toimivuuteen/toimimattomuuteen? Täällä ilmoittautuu yksi. Ei vieläkään ovista. Kovasti kolottelisi kyllä ja limailuakin on, mutta testiplussa uupuu. Olenkohan mä vielä noin vuodenkin jälkeen sit jotenkin pillerihuuruissa ja sen takia kroppa ei osaa päättää, irrottaako solu vai ei. Oon koko viikonlopun ollut into pinkeenä, että kohta saan laittaa piinailijailmoituksen, kun eka testi näyttää lupaavalta mutta seuraava lyttää innostuksen.
Huomaako muuten btw muut toispuoleisesti oviksen? Aloin miettimään, että itse tunnun huomaavan sen aina kun on vasemmalla puolella! Mua jo peloteltiin kaverin toimesta, jolla nyt tehty kunnon tutkimukset, että mulla on vähän tukketuneet torvet ja kystista, en haluaisi uskoa ;(
Kiitos, rohkaisevaa että ehkä kaikki on kuitenkin ok. Vaikka muutoin saatankin uskoa itselleni kaikki sairaudet, en tätä kysta/tukkiutuneita torvia ihan jaksaisi uskoa. Jos tikkujen mukaan ovis aina tapahtuu ja gyne ei ollut huolissaan, kun tuota juuri kysyi. Meillä on muutamille puhuttu. Ei perheille, muutamia kavereita tietää. Tai no sisko ehkä tietää jos on tajunnut mun piiloviestit. Nyt kun selvisi että tuo työkaveri on yrittänyt nyt pitkään, niin hänen kanssa purettu tuntojamme. Mutta ei hänellekään kaikkea viitsi purkaa.. välillä tulee pohdittua viitsiikö tännekään, mutta täällä on kuitenkin varmasti joku joka ajattelee samalla tavoin!Mulla on myös samoja tunteita..hei oon 21 vuotias ja mun kroppa ei saa aikaiseksi yhtä lasta yk 17... En tiedä miten teillä, mutta me emme ole kertoneet yrityksestä kenellekkään ja tää tunteiden sisälläpito vasta pahalta tuntuukin, masennusta taitaa olla, mieli maassa vaikka on oma asunto, auto, rahaa ja ruokaa . Masennuksesta ei ilmeisesti kannata lääkärille mainita mahdollisen adoption varjolla?
Ja hei, mulle tehtiin aukiolotutkimus kaikki ok. Sitten ultrattiin foliikkeleita oviksen aikaan ja sanottiin, että oikealla puolella näyttäisi olevan oikean kokoinen munarakkula, toisella puolella ei ilmeiseti kuulukkaan olla sitten. Ja kivut mulla aina oikealla puolella, joten älä ole huolissasi toispuoleisesta kivusta! (Toki meillä ei ole tärpännyt, mutta lääkäri alustavasti todennut tähän asti kaiken olevan kunnossa)
Mietin muuten tätä joskus kesällä, ja uudelleen yöllä. Ovistesteistä siis kyse. Positiivinen tulos on joko tasavahva tai sitten että on selkeästi vahvempi tulos. Irtoaako munasolu riippumatta tuloksesta siinä parin päivän sisään vai silloin kun viiva on vahvimmillaan? Voiko kivuista päätellä mitään?Kiitos, rohkaisevaa että ehkä kaikki on kuitenkin ok. Vaikka muutoin saatankin uskoa itselleni kaikki sairaudet, en tätä kysta/tukkiutuneita torvia ihan jaksaisi uskoa. Jos tikkujen mukaan ovis aina tapahtuu ja gyne ei ollut huolissaan, kun tuota juuri kysyi. Meillä on muutamille puhuttu. Ei perheille, muutamia kavereita tietää. Tai no sisko ehkä tietää jos on tajunnut mun piiloviestit. Nyt kun selvisi että tuo työkaveri on yrittänyt nyt pitkään, niin hänen kanssa purettu tuntojamme. Mutta ei hänellekään kaikkea viitsi purkaa.. välillä tulee pohdittua viitsiikö tännekään, mutta täällä on kuitenkin varmasti joku joka ajattelee samalla tavoin!
Kiitos siis kaikille vertaistukijoille! <3
Voimia <3 Mäkään en oo kertonut yrityksestä kellekään (paitsi yhdelle miehen kaverille tuhannen päissään viime kesänä), tuntuu ettei kukaan kuitenkaan ymmärtäis, vaikka mistäpä mä tiedän minkä juttujen kanssa muutkin kamppailee. Ja kyllä mun mielestä masennus kannattaa mainita, saa sitten helpommin apua jos tilanne menee pahemmaksi. Mulla itellä on masennustaustaa viimesen 10 vuoden ajalta ja edelleen käyn psykoterapiassa ja muuta ja oon ainakin ite kokenut, että helpoimmalla pääsee kun vaan kertoo ihan rehellisesti tilanteen. Ja kyllähän pieni masennus kuuluukin välillä elämään kun kaikki ei mene putkeen, se on ihan ymmärrettävää varmasti jokaisen mielestä.Mulla on myös samoja tunteita..hei oon 21 vuotias ja mun kroppa ei saa aikaiseksi yhtä lasta yk 17... En tiedä miten teillä, mutta me emme ole kertoneet yrityksestä kenellekkään ja tää tunteiden sisälläpito vasta pahalta tuntuukin, masennusta taitaa olla, mieli maassa vaikka on oma asunto, auto, rahaa ja ruokaa . Masennuksesta ei ilmeisesti kannata lääkärille mainita mahdollisen adoption varjolla?
Ja hei, mulle tehtiin aukiolotutkimus kaikki ok. Sitten ultrattiin foliikkeleita oviksen aikaan ja sanottiin, että oikealla puolella näyttäisi olevan oikean kokoinen munarakkula, toisella puolella ei ilmeiseti kuulukkaan olla sitten. Ja kivut mulla aina oikealla puolella, joten älä ole huolissasi toispuoleisesta kivusta! (Toki meillä ei ole tärpännyt, mutta lääkäri alustavasti todennut tähän asti kaiken olevan kunnossa)
Niimpä, eipä sitä muut ymmärräkkään, kehoittaa olla yrittämättä liikaa ja "tulee kun on tullakseen".Voimia <3 Mäkään en oo kertonut yrityksestä kellekään (paitsi yhdelle miehen kaverille tuhannen päissään viime kesänä), tuntuu ettei kukaan kuitenkaan ymmärtäis, vaikka mistäpä mä tiedän minkä juttujen kanssa muutkin kamppailee. Ja kyllä mun mielestä masennus kannattaa mainita, saa sitten helpommin apua jos tilanne menee pahemmaksi. Mulla itellä on masennustaustaa viimesen 10 vuoden ajalta ja edelleen käyn psykoterapiassa ja muuta ja oon ainakin ite kokenut, että helpoimmalla pääsee kun vaan kertoo ihan rehellisesti tilanteen. Ja kyllähän pieni masennus kuuluukin välillä elämään kun kaikki ei mene putkeen, se on ihan ymmärrettävää varmasti jokaisen mielestä.
Raskas matkahan tää on, hölmöltä tuntuu että teininä sitä panikoi jos unohti yhden pillerin että apua tuun varmaan raskaaks!!! Ja nyt käyttää kaikki maholliset lisäravinteet, ovistestit, lämmön mittailut, limojen ja kohdunsuun asennon tutkailut yms että tulee paneskeltua JUST oikeella hetkellä ja silti täällä sitä vaan ollaan kuukaudesta toiseen.
Jos digi ei vaan vielä reagoi?en oo raskaana, digitaalinen testi sen tylysti äsken kertoi
Uuuuuu tsemppiä tsemppiä!peukut pystyssä!Onnea plussanneille
Labratulokset tuli, progesteroniarvo oli 14.12 lääkärin mukaan ovulaatio on tapahtunut, viime kierrossa se oli 4
Testi näyttää viivan paikkaa iltaisin alkava krapula, lämmöt korkealla eikä oireita että menkat alkais
Huomenna kaupasta hakeen taas muutama testi
Jos tästä tulee negakierto niin clomit pysyy samalla annostuksella mutta kiertopäivät muuttu 5-9 kontrolliultraa en saa kun lääkäri olis just siihen aikaan lomalla
Vielä on toivoa
Katotaan mitä testit sanoo huomenna
Öitä
Et ole ainut kai sä tikuttaa pian rupeet!?Onko muut yhtä dillejä, ja käyvät kyttäämässä Vau.fi:n lasketun ajan laskuria ja "menossa olevia viikkoja"?
Mä kävin nyt katsomassa ja jos laskee viimeisimmistä menkoista tai oletetusta oviksesta (minkä tunsin mielestäni nippailuna), nyt olis mahdollisesti 2+6. Tämä tarkoittais sitä, että huomenna alkais 4. viikko ja alkio kiinnittyisi ja hiljalleen käynnistyisi hCG:n tuotanto. Nythän mä sitten jännityksellä odottelen, et tuleeko ensi viikolla mitään tuntemuksia, pientä kipua jne kiinnittymiseen liittyen vai ei.
Ja kyllä, tunnen itseni aivan sekopääksi tän touhun myötä... Sanokaa etten ole ainoa?