Jos helpottaa yhtään, niin saat ottaa puolikasta aina hoitoon ja touhuta sen kanssa, jos pikkulapsiaikaa kaipaat. Se on aika pieni vieläVois olla huonomminkin mutta kuitenkin. Olisinpa 10v. nuorempi.
Jos helpottaa yhtään, niin saat ottaa puolikasta aina hoitoon ja touhuta sen kanssa, jos pikkulapsiaikaa kaipaat. Se on aika pieni vieläVois olla huonomminkin mutta kuitenkin. Olisinpa 10v. nuorempi.
Varo vaan, vien pikkuisen kokonaan.Jos helpottaa yhtään, niin saat ottaa puolikasta aina hoitoon ja touhuta sen kanssa, jos pikkulapsiaikaa kaipaat. Se on aika pieni vielä
On se noinkin. Ketuttaa koska en itse päättänyt lapsilukua.Sulla on kuitenkin edes se yksi.Olisin ikionnellinen jos olis EDES se yksi mutta ei tuu tapahtuu.
Perhepäivähoitajaksi?Varo vaan, vien pikkuisen kokonaan.
Jos hoitaisi lapsia kun en ole töissä?
Mulle tuli just kutsu lapsenvahdiksi.Jos helpottaa yhtään, niin saat ottaa puolikasta aina hoitoon ja touhuta sen kanssa, jos pikkulapsiaikaa kaipaat. Se on aika pieni vielä
Lainaksi vaan ja hemmottelen herkuilla.Perhepäivähoitajaksi?
Ei saa kokonaan viedä, mut lainata voi
En mä sitä sano etteikö ketuttais tai ei sais harmittaa,tietysti saa. Mutta sulla on kuitenkin lapsi,yksi enemmän kun vois olla.On se noinkin. Ketuttaa koska en itse päättänyt lapsilukua.
Hui...aika pelottava keikka. Toivottavasti ei saa uutta kohtausta.Mulle tuli just kutsu lapsenvahdiksi.
Tosin se lapsi on kolmekymppinen.
Siskonpoika oli työmaalla saanut jonkun epileptistyyppisen kohtauksen josta ei tiedetä mistä se johtuu. Ja rouvallaan on edessä yön yli työrupeama niin jonkun tarttee olla paikalla soittamassa lanssi jos kohtaus uusiutuu.
Ymmärrän :hali:En mä sitä sano etteikö ketuttais tai ei sais harmittaa,tietysti saa. Mutta sulla on kuitenkin lapsi,yksi enemmän kun vois olla.
Mä saan tyytyy vaan toisten muksuihin joskus ja jouluna.Joo..anteeks että tungin nokkani asiaan joka ei ees mulle kuulu
Osta joku syyskasvi? Tökkäät aurinkokennon kukan viereen.Mää ostin tänää erilaisia aurinkokenno valoja .En kyllä tiedä miten niitä partsille laittaa kun jotkut on selllasii et tökätään maahan pystyyn. Johonki ruukkuun tai johonkin laittaa styroksii ja tökkii ne siihen?
Puuro on hyvää.Nälkä, vois vaikka piffin syödä. Kaurapuuroon piti tyytyä.
Juu, mutta tekisi mieli mässätä. On tehnyt mieli jo monta päivää. Vaikka lihapiirakkaa, sellaista ihanaa, kuumaa ja rasvassa tiristettyä.Puuro on hyvää.
Pitäs ostaa joku iso kasvi kun noi tökättävät on suht isoja. No,pitää katsoa mitä keksii.Osta joku syyskasvi? Tökkäät aurinkokennon kukan viereen.
Huomenna ostat?Juu, mutta tekisi mieli mässätä. On tehnyt mieli jo monta päivää. Vaikka lihapiirakkaa, sellaista ihanaa, kuumaa ja rasvassa tiristettyä.
No, ei voi. Gluteenittomia on vaikea löytää ja jo pelkästä rasvasta tulee kipeeksi. Mutta tekisi vaan mieli.Huomenna ostat?
Höh. Isommissa kaupoissa on aika hyvä valikoima gluteenittomia pakastettuna. Löytyiskö sieltä?No, ei voi. Gluteenittomia on vaikea löytää ja jo pelkästä rasvasta tulee kipeeksi. Mutta tekisi vaan mieli.