The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vois olla huonomminkin mutta kuitenkin. Olisinpa 10v. nuorempi.
...mistäs sen tietää jos vaikka saisit vielä ne kaksi toivomaasi lasta :)...jonkun ihanan miehen mukana :)

Elämä ei mene omien suunnitelmien mukaan, pettymyksiäkin joutuu väkisin napittamaan silmästä silmään mutta...semmosta se vain on. Sitä elää kuten pystyy ja kykenee.

Toivottavasti ne pettymykset ja toteutumattomat unelmat eivät kuitenkaan estä elämästä ja näkemästä elossansa muita ihania, iloisia asioita.

Ja - unelmoida nyt kannattaa aina :). Eihän sitä tiedä...

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Boobabe
...mistäs sen tietää jos vaikka saisit vielä ne kaksi toivomaasi lasta :)...jonkun ihanan miehen mukana :)

Elämä ei mene omien suunnitelmien mukaan, pettymyksiäkin joutuu väkisin napittamaan silmästä silmään mutta...semmosta se vain on. Sitä elää kuten pystyy ja kykenee.

Toivottavasti ne pettymykset ja toteutumattomat unelmat eivät kuitenkaan estä elämästä ja näkemästä elossansa muita ihania, iloisia asioita.

Ja - unelmoida nyt kannattaa aina :). Eihän sitä tiedä...
Nää, ei tuu edes sillä tavalla. Mä en ala suhteeseen miehen kanssa jolla on alaikäisiä lapsia.
Mulla on ollut niin monta pettymystä että enää ei jaksa.
Mutta se siitä.

Älä ny laiskistu, ota nakki
Piti ostaa tofunakkei tänää, mut ei ollu siinä kaupas mis kävin :( Ja pakko laiskistua. Veto on niin pois, et oon päivistä ja kellostaki ihan sekasi. Olin menos reeneihi 19.15 ja soittelin jo lapsenvahdille kiukkusena et mis se viipyy. Reenit alkaaki tänää 20.15. Ei soinu kellot ees siinä vaiheessa ku tarhantäti ihmetteli kui tulin niin aikaisin hakee lasta :confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä