Paista se jauheliha ja sotke se keitetyn makaronin sekaanMulla ois tossa jauheliha, jolle pitäs Jotain tehdä...ehkä paniikissa jotain saan aikaiseksi, kun pjersauksissani on useammat terävät hampaat kiinni*ufopääkkönen*...!!!
Paista se jauheliha ja sotke se keitetyn makaronin sekaanMulla ois tossa jauheliha, jolle pitäs Jotain tehdä...ehkä paniikissa jotain saan aikaiseksi, kun pjersauksissani on useammat terävät hampaat kiinni*ufopääkkönen*...!!!
Lihapallerot ja pottumuusi on aina turvallinen vaihtoehto.Mulla ois tossa jauheliha, jolle pitäs Jotain tehdä...ehkä paniikissa jotain saan aikaiseksi, kun pjersauksissani on useammat terävät hampaat kiinni*ufopääkkönen*...!!!
Ipanoilla oli koulussa spagettijauhelihavuoka eilettäin joten...Paista se jauheliha ja sotke se keitetyn makaronin sekaan
Eli keität pottuja ja teet jauhelihasta kastikkeenK
Ipanoilla oli koulussa spagettijauhelihavuoka eilettäin joten...
Rupesin tekemään lennosta noita miljoonapalloja ... muutakaan keksiny...muusia ei saa vielä tekemälläkään, lisäks on tyyliin Mitälie...Lihapallerot ja pottumuusi on aina turvallinen vaihtoehto.
Mikä sulla on riesana*paijaa*...pois mokoma olotilaPitäs tehdä ruokaa ja syödäkin sitä. Oksettava olo ja vatsaa vääntää.
Mikä lie.Mikä sulla on riesana*paijaa*...pois mokoma olotila
Äh...toi on pahanilkinen. Toivottavasti tajuaa mennä ohi nopeasti...mutta syö edes jotakin. Mitä vaan mikä maistuu...Mikä lie.
Pakko mennä ohi. En halua olla taas kipeä. Olin viikko sitten. Eikä pomo tykkää hyvää. Syön kohta jotakin.Äh...toi on pahanilkinen. Toivottavasti tajuaa mennä ohi nopeasti...mutta syö edes jotakin. Mitä vaan mikä maistuu...
*halaan*Kyllä tuo piuhat poikki tuntuu niin lopulliselta. Vaik ikää on paljon. Lokakuussa on aika.
Mulla lasten saaminen jäi kesken. Halusin 2 tai 3. Mutta kai se siitä.*halaan*
Onhan toi iso asia...naiseuteen väkisinkin kolahtaa olipa minkä ikäinen tahansa..
Toivottavasti kuitenkin toisi mukanaan helpotusta eloon
Yksikin rakas riittääMulla lasten saaminen jäi kesken. Halusin 2 tai 3. Mutta kai se siitä.
Vois olla huonomminkin mutta kuitenkin. Olisinpa 10v. nuorempi.Yksikin rakas riittää
..voisi olla huonomminkin.
...mistäs sen tietää jos vaikka saisit vielä ne kaksi toivomaasi lasta ...jonkun ihanan miehen mukanaVois olla huonomminkin mutta kuitenkin. Olisinpa 10v. nuorempi.
jos sattuu käymään niin että käytän julkisesti sanaa ufopääkkönen niin tiiän kyllä kuka on syyllinen.Mie oon äimänkäkenä*ufopääkkönen*
Nää, ei tuu edes sillä tavalla. Mä en ala suhteeseen miehen kanssa jolla on alaikäisiä lapsia....mistäs sen tietää jos vaikka saisit vielä ne kaksi toivomaasi lasta ...jonkun ihanan miehen mukana
Elämä ei mene omien suunnitelmien mukaan, pettymyksiäkin joutuu väkisin napittamaan silmästä silmään mutta...semmosta se vain on. Sitä elää kuten pystyy ja kykenee.
Toivottavasti ne pettymykset ja toteutumattomat unelmat eivät kuitenkaan estä elämästä ja näkemästä elossansa muita ihania, iloisia asioita.
Ja - unelmoida nyt kannattaa aina . Eihän sitä tiedä...
Sulla on kuitenkin edes se yksi.Olisin ikionnellinen jos olis EDES se yksi mutta ei tuu tapahtuu.Mulla lasten saaminen jäi kesken. Halusin 2 tai 3. Mutta kai se siitä.
Piti ostaa tofunakkei tänää, mut ei ollu siinä kaupas mis kävin Ja pakko laiskistua. Veto on niin pois, et oon päivistä ja kellostaki ihan sekasi. Olin menos reeneihi 19.15 ja soittelin jo lapsenvahdille kiukkusena et mis se viipyy. Reenit alkaaki tänää 20.15. Ei soinu kellot ees siinä vaiheessa ku tarhantäti ihmetteli kui tulin niin aikaisin hakee lastaÄlä ny laiskistu, ota nakki