Mutsillakin on tomnen omenasorvi, olen joskus lainannut. Näppärä kapine!
Kuorii, viipaloi ja poistaa siemenkodan, yhdellä veivauksellapäätit alkaa sitte sorvaamaan omppuja
ompa ryökäle melkonen epeliKuorii, viipaloi ja poistaa siemenkodan, yhdellä veivauksella
Kyl ne ruotsalaiset osaa.ompa ryökäle melkonen epeli
Yleensä jokainen kaapin perälle hankittu kapistus on turhake.Onko toi oikeesti hyvä toi omenajutska? meil äiti on sellasesta puhunu ties miten kauan ja mä aina sanonu että et kyllä osta sellasta pilipali kapistusta kaapin perälle.
On se, jos haluaa nopsaan suuren määrän omppuja laittaa. Pöytään ruuvattava malli löytyy esim. KokkipuodistaOnko toi oikeesti hyvä toi omenajutska? meil äiti on sellasesta puhunu ties miten kauan ja mä aina sanonu että et kyllä osta sellasta pilipali kapistusta kaapin perälle.
Niin. Tai sitten ostat ton Toffon linkkaaman äidillesi vaikka joululahjaksi.Luulenpa että jatkan sanomista että et kyllä osta ellei se oo salaa ostanu sellasta johonki kaapin perälle.
Pottujakin Kiitos, täytyy kokeilla.Jos omppuja tykkää säilöä tai käyttää niin to vempele on kerrassaan oiva!
Ja voi sillä suikaloida vaikka pottujakin, jos huvittaa.
Kokeile myös hk:n sinistäPottujakin Kiitos, täytyy kokeilla.
Ei ole kyse osaamisesta vaan nopeudesta, hassu.Jo on aikoihin eletty, jos ette osaa puukolla kuoria ja viipaloida omppuja
Söin tänään grillatun makkaran, joten passaan.Kokeile myös hk:n sinistä
Ööh... niin mistä taas puhuttiinkaan?Ei ole kyse osaamisesta vaan nopeudesta, hassu.
Kaikilla on aikaa, nihEi ole kyse osaamisesta vaan nopeudesta, hassu.
Lue ylläoleva keskustelu.Ööh... niin mistä taas puhuttiinkaan?
Pistosta, vedosta ja ravistuksestaÖöh... niin mistä taas puhuttiinkaan?
Herra Majuri hankkii neljä kersaa ja niille usein vierailevia kavereita ja miettii, kuoriiko kakskyt omppua käsin puolessa tunnissa vai maksaako muutaman kympin vempeleestä millä sen tekee vartissa.Jo on aikoihin eletty, jos ette osaa puukolla kuoria ja viipaloida omppuja
Penikat syö kuorineen tai kuorii iteHerra Majuri hankkii neljä kersaa ja niille usein vierailevia kavereita ja miettii, kuoriiko kakskyt omppua käsin puolessa tunnissa vai maksaako muutaman kympin vempeleestä millä sen tekee vartissa.