The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhdeksän muuttoa?! ethän sä oo muuta ehtiny tekeekään sit ku pakata ja purkaa tavaroita.
Tohon sisältyy kaks asuntolamuuttoa ammattikoulun alussa ja kaks väliaikaismuutoa ku en oo saanu kämppää heti. Oon ollu tässä kämpässä 1v 10kk, ja se taitaa olla ennätys mitä oon asunu samassa asunnossa sen jälkee ko oon muuttanu pois porukoiden luota.

Mua ahdistaa se et tavarat pitäs pakata ja raahata paikasta a paikkaan b ja sit purkaa ja asetella paikoilleen.Hirvee homma.Silti sekin on pakko joskus kai tehdä.En kyl kestäis jos jos jatkuvasti pitäs muuttaa,helpompi olis ostaa asuntoauto/vaunu ja liikkua sen kanssa.

Mua ahdistaa se et tavarat pitäs pakata ja raahata paikasta a paikkaan b ja sit purkaa ja asetella paikoilleen.Hirvee homma.Silti sekin on pakko joskus kai tehdä.En kyl kestäis jos jos jatkuvasti pitäs muuttaa,helpompi olis ostaa asuntoauto/vaunu ja liikkua sen kanssa.
Mää pakkaan ja purkaan niin tehokkaasti, ettei se ehi ahistamaan ja siinähän samalla hukkaa kaiken turhan ja ylinääräisen. Eniten päänvaivaa tuottaa, ku tässä vaiheessa elämää ja ikää alkaa tuntumaan siltä, et olis kiva alkaa kasvattelemaan juuria jonnekin ja antaa lapselle pysyvä koti eikä tämmöstä kiertolaiselämää. Mut saas nähä, jos sitä kotiutuis tonne isolle kirkolle eikä heti pitäis lähtee mihinkään... Viides kaupunki ja lapselle kolmas :notworthy:

vierailija
...hei, keli näyttää tosi hyvältä; sinistä taivasta, ujoa auringon kurkkailua ja pikkusia pilvenroikaleita :)

Nyt vain iskee semmonen epäilys, että tässä ois riskiä joutua ajelemaan ihmisten ilmoille:barefoot:....jotenkin korviini kiirii Plantagenin kutsu:rolleyes:...se on kyllä synnin tie*ufopääkkönen*
Mitä siellä näkyy?
Sain reilu vuosi sitten muutaman viinirypäleen tikun, jotka laitoin kasvihuoneeseen kasvamaan ruukkuun, Niistä yksi, Rondo teki jo nyt rypäletertun, joten kokeile sellaista:)
Löytyykö? Kellariin siis talveksi ja sieltä ulos vasta sitten kun yöpakkaset ovat ohi tai alkaa puskea versoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä