Sittenhän teit hyvän ratkaisun !Huomenta.
En jaksanut nousta katsomaan kepinheittoa mutta ei sieltä sitä mitskuu ees tullu.Mutta kyllä mua vaan nukutti.
Silloin pitää nukkua kun nukuttaa. Uni on tosi tärkee juttu, nih.
Sittenhän teit hyvän ratkaisun !Huomenta.
En jaksanut nousta katsomaan kepinheittoa mutta ei sieltä sitä mitskuu ees tullu.Mutta kyllä mua vaan nukutti.
Mun kotiin sitä ei ole tullut, mutta monesti olen nähnyt ja kuullut ihmisten puheissa. Vintiltä löysin ikivanhan lehden muhien seasta (!) Juhani Raappanan kuvan kannessa ja yritin ymmärtää sitä tekstiä, mutta en vaan käsitä, mitä se yrittää kertoa... Kauheaa on. Kansioon laitoin, kun en tiedä, miksi on pitänyt säästää... No, aika näyttää. Mieheni mummolle se lehti on tullut ja hänen elämää olenkin yrittänyt ymmärtää - selvisihän hän hengissä siitä espanjalaisesta taudistakin, mistä Pekka Reinikainen kertoo kirjassaan Lintuinfluenssa. No, miten ei lääkäri-ihminen tajua, että sairas lintu ei elävänä kovin pitkiä matkoja lennä...?mää kyllä tiiän päivämiehen kun oon lestaseudulta
No nythän noi kepin heittäjät heittelee tuolla uudestaan niin voi kai tän näinkin katsoo vaikka tuloksen tietää.Mut ei se mitään kun ei kerta suomipoika päässy mitaleille.Sittenhän teit hyvän ratkaisun !
Silloin pitää nukkua kun nukuttaa. Uni on tosi tärkee juttu, nih.
En avaa minäkään, mutta eihän se Paulan menoa haittaa. Hän nyt vaan ei suostu ymmärtämään, että muut eivät ole kiinnostuneita hänen linkeistään.koita nyt käsittää että MÄ-EN-AVAA-SUN-LINKKEJÄ.
Paljonko saat maissitärkkelystä niistä päivässä? Tai maltodekstiiniä, joka myös on tehty maissista - kuten myös askorbiinihappo, jota ei mun sisukset siedä ollenkaan. Rehusäkissä on samat ainekset, katsopa kalanrehun koostumusta!
Osaat varmaan yhteenlaskua sen verran, et pystyt selvittämään?
Majurille muuten oli tuo postaus eilen....
Miksi yleensä ilmoitat noi mömmöt aina muille?
Jaa, toisella silmällä ja korvalla vois tässä seurata...muutoin mä näemmä olen eksynyt sellaiselle sivustolle mistä en tajua mitään mutta mistä pitäs kuitenki jotain vinkin ja idean tynkää ottaa...No nythän noi kepin heittäjät heittelee tuolla uudestaan niin voi kai tän näinkin katsoo vaikka tuloksen tietää.Mut ei se mitään kun ei kerta suomipoika päässy mitaleille.
Voi niitä aikoja kun räty ja zelezny kilpaili. Nyt on ihan penkin alla koko kepinviskaus.Suomalaisen kepinheiton taso
Miks? ootko menos töihi? tai eikai se mulle kuulu kunhan utelen
menen nukkumaan.
Sama. Heräsin kyllä jo ennen seiskaa mutta nyt vasta tuli nälkäMitä te teette nyt? mää natustelen aamupalaa ja kattelen tota kepinviskausta.
Palauttavia, hyviä unikuvia
menen nukkumaan.
Surffailen hortonomien huokaussivustoilla, mitkä puolestaan ovat mulle yhtä hepreaa - kuvia toki älyän kattella ...ja yritän tässä tehdä sohvalta irtiottoa tonne pihamaalle...Mitä te teette nyt? mää natustelen aamupalaa ja kattelen tota kepinviskausta.
tajusin yks päivä että jos tässä joskus muutaa rivariin niin mää joudun perkule aamusin hakee postin ihan ite eikä se tuu suoraan eteiseen niinkuin nyt.Mä lähen ny hakemaan lehden postilaatikosta
Mää alotin muuttopakkaamisen. Alkaa vähän tuntua siltä, että puolet mun omaisuudesta on kirjoja. Onnistuin tunkemaan noi kirjalaatikot niin täyteen, etten jaksa kantaa niitä Tai periaatteessa jaksan, mutta selkä särkiMitä te teette nyt? mää natustelen aamupalaa ja kattelen tota kepinviskausta.
Sulla on muutama virhe tuossa:En avaa minäkään, mutta eihän se Paulan menoa haittaa. Hän nyt vaan ei suostu ymmärtämään, että muut eivät ole kiinnostuneita hänen linkeistään.
Mulla on n. 150 metriä postilaatikolle, joten siellä käynti on n. 300:n metrin reissutajusin yks päivä että jos tässä joskus muutaa rivariin niin mää joudun perkule aamusin hakee postin ihan ite eikä se tuu suoraan eteiseen niinkuin nyt.
mää tässä hiljan varotin meijän pikku muuttajaa että elä tuki isoa laatikkoa täyteen kirjoja kun eihän sitä kanna sitte pirukaanMää alotin muuttopakkaamisen. Alkaa vähän tuntua siltä, että puolet mun omaisuudesta on kirjoja. Onnistuin tunkemaan noi kirjalaatikot niin täyteen, etten jaksa kantaa niitä Tai periaatteessa jaksan, mutta selkä särki
En oo tainnu yhdeksästä edellisestä muutosta oppia mitään No, mut ihan hyvin ehdin vielä uudelleenjärjestellä noita laatikoita.mää tässä hiljan varotin meijän pikku muuttajaa että elä tuki isoa laatikkoa täyteen kirjoja kun eihän sitä kanna sitte pirukaan
veljensä antaman raportin mukaan oli ihme kyllä uskonu