vierailija
Mitä mieltä olet jutuista että rokotuksetkin olisi illujen juonia, aiheuttaisi sairauksia ja jopa kuolemia?
Niitä rokotekuolemia ja -sairauksia tapahtuu niin vähän että aika tehoton semmoinen illukampanja olisi porukan vähentämiseksi, päinvastoin kun kuolleisuus taitaa pikemminkin vähentyä rokotusten myötä.Mitä mieltä olet jutuista että rokotuksetkin olisi illujen juonia, aiheuttaisi sairauksia ja jopa kuolemia?
Kiva että sä et sentään usko moista. Mutta jotkut hihhulit väittää että rokotusten hyödyt on valhetta, ja nykyiset sairaudet johtuu rokotuksista, esim. syöpää ei olisi ollut ennen rokotuksia! Ja tämä kaikki illuminaatin tekosia. Ajattelin vain että oletkohan sä lukenut noistakin.Niitä rokotekuolemia ja -sairauksia tapahtuu niin vähän että aika tehoton semmoinen illukampanja olisi porukan vähentämiseksi, päinvastoin kun kuolleisuus taitaa pikemminkin vähentyä rokotusten myötä.
tuo on kyllä ennemminkin tapa kun tarkotus mainostaa salaseuraa.Nosto.
Se tulee elokuvissa mielenkiintoisissa yhteyksissä, tässä katsottiin esim.Imperiumin vastaisku jossa joku musta huppukaveri teki tuon nopeasti kun kävi sen Leian kaapanneen läskivuoren (Jabba?Jaffa?) luona. Siis se jolla on kieli aina pitkällä.tuo on kyllä ennemminkin tapa kun tarkotus mainostaa salaseuraa.
jabba the hut.Se tulee elokuvissa mielenkiintoisissa yhteyksissä, tässä katsottiin esim.Imperiumin vastaisku jossa joku musta huppukaveri teki tuon nopeasti kun kävi sen Leian kaapanneen läskivuoren (Jabba?Jaffa?) luona. Siis se jolla on kieli aina pitkällä.
Tuo ele vaatii tietynlaista keskittymistä, mä en tee tuota koskaan vahingossa.
En mä pelkää. Kaalilaatikko uunissa ja kohta meen autoa imuroimaan eli en keskity näihin illujuttuihin nykyään kuin harvoin. Ja mua ei haittaisi vaikka nää spekulaatiot osoittautuisi turhiksi.pelolle kaikenmaailman salaliitoista ja vastaavista on kyllä nimikin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuus
No sepä. Tai mä ainakin huidon entiseen malliin, löytyi mun huitomiset sitten vapaamuurarien kirjoista tai ei. En anna muurareiden pilata.
joo, pidä välillä vapaapäivä salaliitoista.-Nyt pitää jo palata arkijuttuihin...
Mähän pidin niistä tässä kokonaisen kesäloman. Mutta kirjoittelen tässä joku päivä saturnus-kulttiin liittyen, eli jatkuu ensi numerossa.joo, pidä välillä vapaapäivä salaliitoista.
mites noin omasta mielestä, tuntuuko koskaan että menee vähän yli ?Mähän pidin niistä tässä kokonaisen kesäloman. Mutta kirjoittelen tässä joku päivä saturnus-kulttiin liittyen, eli jatkuu ensi numerossa.
Kiitos kysymästä, ei tunnu.mites noin omasta mielestä, tuntuuko koskaan että menee vähän yli ?