The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eron jälkeen minua on monikin asia vituttanut suuresti.

Mutta just nyt vitutuskäyräni nousi ihan ennätyslukemiin.
Luin nimittäin vanhan kotokunnan paikallislehtiä ja kas, elokuun alun numerossa oli ihan artikkelin kanssa kerrottu, että kuopuslikka on päässyt ripille. Niin.

Eikä minulle tullut asiasta minkäänlaista tietoa.

Sen ymmärtäisin jos juhlia ei järjestettäisi tai vaikka minua ei niihin kutsuttaisi, mutta että viedään mahdollisuus olla läsnä edes kirkossa tai lähettää edes onnittelukortti on mielestäni jo turhan paksua.

Mä en yleensä juo vitutukseen koska en tartte juomiseen tekosyitä, mutta ton uutisen luettuani laitoin likalle tekstarilla myöhästyneet onnittelut ja painuin kauppaan hakemaan aineet kunnon känniin jonka toteutus alkaa nyt.

Katopas vaan, tuli ruoka valmiiksi uunissa, niin tama yksi ihana ipanainen osasi tulla juuri parahiksi kotiin kavereiltaan eika tarvinnut edes peraan soitella(y)..tosin turhaa se olisikin kuulema ollut koskapa kannykka oli kylla mukana mutta aanettomalla :D

Hyeenalauma siis ihan pikkiriikkisen ajan tassa arisemassa ja kuhisemassa (ottavat kilvan ruokaa lautasilleen) ja kohta on elo taas mallillaan kun masu on killillaan :)

Ja - paiv...iltaa sullekin :)

Luin nimittäin vanhan kotokunnan paikallislehtiä ja kas, elokuun alun numerossa oli ihan artikkelin kanssa kerrottu, että kuopuslikka on päässyt ripille. Niin.

Sen ymmärtäisin jos juhlia ei järjestettäisi tai vaikka minua ei niihin kutsuttaisi, mutta että viedään mahdollisuus olla läsnä edes kirkossa tai lähettää edes onnittelukortti on mielestäni jo turhan paksua.

Mä en yleensä juo vitutukseen koska en tartte juomiseen tekosyitä, mutta ton uutisen luettuani laitoin likalle tekstarilla myöhästyneet onnittelut ja painuin kauppaan hakemaan aineet kunnon känniin jonka toteutus alkaa nyt.
Tommonen on kyllä törkeintä mitä ex-rouvakulta voi sulle tehdä. Vaikka hän miten päättäis lasten asioista, sulle pitäisi antaa mahdollisuus osallistua suuriin tapahtumiin

On noi kuukkelit vaan taitavia! Kolmessa päivässä onnistuivat sotkemaan ja sekottamaan systeemit vaikkeivat ole edes tehneet mitään. Kirjaimellisesti mitään.

Vitutus on kylla semmonen...veikee olotila. Semmonen hyva vitutus laittaa sut toimimaan, potkii onnistuneesti pjarsiille ja kaskee tekemaan muutosta. Antaa sita tekemisen vimmaa :).

Sitten on sita toista vitutusta. Mika vain upottaa ja kaskee lillumaan siina elama on lapimatapaskaa- lallissa ja hellii ja huolehtii siita, etta paha olo vain yltyy ja kaikki huonot olotilat morkoilevat esiin. Toisinaan toikin tulee tarpeeseen, jotta hoksaa havahtua ja herata huomaamaan, etta - paskaaks sita tassa olemaan, suuntaus kohti parempaa nyt. Mutta tossa toisessa vitutuksessa on riskina se, etta siihen on niin helppoa jaada. Olemaan. Jopa viihtymaankin, koska - kurjuudessa on jotain niin lohduttavaakin, kerrankin saa rypea itsesaalissa ja surkuttelussa ja niissa miljoonissa jossitteluissa ja syytoksissa jajajaja...varsinkin niiden muiden tekemissa virheissa, mitka ovat estaneet itsensa toimimisen ja elamisen.

Mukamas.

Mutta - kippis, AaKoo, nostan sulle taalla vesilasia (eika tarkoitukseni ole suinkaan tuolla juomallani vittuilla sulle, mulla vain ei ole tassa nyt tarjolla mitaan muutakaan ja tyhjalla lasilla en kippistele) ja onnittelen sinua siita, etta kuopuksesikin on saavuttanut yhden tarkean etapin ja kokemuksen elamassaan :). Onnea siis rippikoululaisen isalle :)! Ole ylpea lapsestasi :).

Pahoitteluni siita, etta asiasta sait tietoa tuolla tavalla. Kyllahan toi aivan varmasti kirpaisee. Vaikka kuinka olisi huonot valit vanhemmilla, niin jotenkin sita...kuvittelee/uskoo/luulee/toivoo etta tuollaisessa asiassa kuitenkin osattaisiin kayttaytya kuin aikuiset ja vanhemmat ja ilmoitettaisiin asiasta toisellekin osapuolelle. Mutta nyt kavi nain. En tieda minkalaisissa valeissa olet kuopukseesi mutta ainahan voi myos pienesti juhlistaa asiaa jalkikateenkin - se vain vaatii yhteyden ottoa ja tapaamisen pyytamista.

vierailija

Varmasti vituttaa ja saakin. Ei hää enään toista kertaa mene ripille.
Oisit voinut kuiten kännäämisen sijaan ostaa niillä rahoilla rippilahjan lapselle ja viedä vaikka myöhässä.

Epek joka ei jaksanut mustua

Tommonen on kyllä törkeintä mitä ex-rouvakulta voi sulle tehdä. Vaikka hän miten päättäis lasten asioista, sulle pitäisi antaa mahdollisuus osallistua suuriin tapahtumiin
Jos toi koskisikin vain minua.
Mutta kun olin laittanut tytölle tekstarina myöhästyneet onnittelut, niin laitoin isäukolle ja äitikullalle viestin, että "Lissu" pääsi ripille kolme viikkoa sitten, niin meni kymmenen sekuntia kun isäukko soitti.
Oli sydänjuuriaan myöten loukkaantunut, koska hänellä ei ole mitään tekemistä avioeromme kanssa. Hän on vain lapsen vaari.

Varmasti vituttaa ja saakin. Ei hää enään toista kertaa mene ripille.
Oisit voinut kuiten kännäämisen sijaan ostaa niillä rahoilla rippilahjan lapselle ja viedä vaikka myöhässä.

Epek joka ei jaksanut mustua
Viedä?
Ensinnäkään mä en ole eron jälkeen ollut tonne tervetullut.
Ei edes kukaan minun suvustani.

Toisekseen, tonne meneminen sattuu ihan saatanasti. Joka. Kerta.

Jos toi koskisikin vain minua.
Mutta kun olin laittanut tytölle tekstarina myöhästyneet onnittelut, niin laitoin isäukolle ja äitikullalle viestin, että "Lissu" pääsi ripille kolme viikkoa sitten, niin meni kymmenen sekuntia kun isäukko soitti.
Oli sydänjuuriaan myöten loukkaantunut, koska hänellä ei ole mitään tekemistä avioeromme kanssa. Hän on vain lapsen vaari.
Oikeutetusti on han loukkaantunut, kuten myos sinakin.

Mutta kun tuota ei saa niin millaan tekemattomaksi.

Sen sijaan..olkaapa te siella - sina ja isaukkosi ja aitikultasi - viisaita ja hankkikaa kuopuksellesi yhteinen kiva muistolahja :). Ja ehdota vaikka sita tapaamista rippilapselle, siinahan voisi olla mukana juhlatunnelmissa myos isovanhemmatkin :). Myohastyneestikin voi vallan mainiosti juhlia :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä