vierailija
Pyritään pöksyihin. Asiankannattaja kihlaisi heti freezecatin ja epek on mustis. Päätön ja tinkuliini ei saa sovittua treffejä, vihjailevat vain.Mitäs tällä palstalla touhutaan
Pyritään pöksyihin. Asiankannattaja kihlaisi heti freezecatin ja epek on mustis. Päätön ja tinkuliini ei saa sovittua treffejä, vihjailevat vain.Mitäs tällä palstalla touhutaan
Eikö sulla tule jo niska kipiäksi tommosesta?
Päivää
Tänään vierailen tampereella.
eiköhän kaikki taas mene kohta /ciilleenTänään pitäis vissiin lähtee uusien luokkatovereiden kanssa suorittamaan jonkinnäköisiä tehtäviä kaupungille. Meil on tosi kivan oloinen ryhmä, tuutorit on mukavia ja koulun henkilökuntakin on näiden muutaman päivän perusteella vaikuttanut tosia asialliselta ja semmoiselta, että niitä oikeasti kiinnostaa opiskelijoiden asiat.
Käytiin myös eilen spencen kanssa julkinekierroksella katsomassa tulevia kotihoodejani. Lähtiessä pelotti, mutta paikan päällä oli ihan supernättiä ja semmoista tosi idyllistä kaikkinensa, niin nyt ei enää jännitä muuttaminenkaan. Life's good.
Lukio nyt ainakin, kaikki tän viikon tehtävät on rästissä ja tekemättä eikä mun aikataulu riitä niihin mitenkään. Onneks ei oo välttämätöntä saada arvosanoja preppauskursseista, niin periaatteessa sama se sille. Sain siirrettyä kirjotukset kuitenkin tsadiin, niin onpahan ainakin yksi asia vähemmän ressattavana sitten.eiköhän kaikki taas mene kohta /ciilleen
Päivää.huomenta
tänään ei sitte mitään perwåiluja, housut tiukasti jalassa ja jeesus mielessä
Mä kannan mukia aina noin. Aloitin kerran, kun tuli taivaantäydeltä vettä ka piti juosta aamutuimaan kahvimukin kera autoon enkä halunnnut sen laimahtuvan.Kahvikuppia ei pidä kantaa korvasta ettäs tiiätte.
Tällainen on tutkijan mukaan kahvimukin oikeaoppinen kantotapa
Olet aina pitänyt kahvimukia kädessäsi väärin | Kauppalehti
no trimmaa ny sitte kuhan et ala sinne tatuointia hakkauttamaanPäivää.
Ja jaa häh? Pervoilu on ainoa järkevä tapa hyödyntää turha sadepäivä!
Mä aloitin jo tilaamalla itselleni valoimpulssi-karvanpoistajan
No hyyy!
no älähän nyt, kyllähän kivat tatuoinnit sopivassa paikassa ovat ihan jeesNo hyyy!
Mussa on neljä mustaa tatuointipistettä ja siinäkin on neljä liikaa.
Jonkun muun kuin mun nahassa.no älähän nyt, kyllähän kivat tatuoinnit sopivassa paikassa ovat ihan jees
ei oo pakko jos ei tahoJonkun muun kuin mun nahassa.
otikko sinisen vai punasen ?Mä aloitin jo tilaamalla itselleni valoimpulssi-karvanpoistajan