turha niitä amppareita on huitoa, ne vaan ärsyyntyy siitä
ne on helppo pyydystää ikkunasta
Isäukon pihalla ne syö omenoita puistaMulla on sota niiden kanssa! Ne syövät mun mansikoita! Pihalla!
Mulla on sota niiden kanssa! Ne syövät mun mansikoita! Pihalla!
no nehän on touhun keksineetMulla on sota niiden kanssa! Ne syövät mun mansikoita! Pihalla!
HK:n sininen mikroonJos jotain lounasta jostain...
jos voimakas sähkönhaju on tuntunut ja jos peräti on näkynyt savua niin se meinaa sitä että jostain kohti on palanut sähköeristysainetta vähemmäksiHuomenta päivää.
Meinas illalla kärvähtää tiskikone. Ihmettelin ku se piti jotain omia ääniään ja no sit se alko taas normaalisti käymään. Nousin sohvalta ylös nii kauhee sellanen palaneen sähkön käry tuli keittiöstä. Siitä sit kiireen vilkkaa virrat pois koneesta ja hana kiinni. Kone ihan tulikuuma ja se käry ei meinannu loppua ollenkaan. Onneks se siitä sit kuitenki hälveni ja selvisin säikähdyksellä. Oli sitte sellainen opetus, että en jätä enää ikinä koneita yksinään pyörimään kotii jos lähden johonkin.
Tiskää käsinHuomenta päivää.
Meinas illalla kärvähtää tiskikone. Ihmettelin ku se piti jotain omia ääniään ja no sit se alko taas normaalisti käymään. Nousin sohvalta ylös nii kauhee sellanen palaneen sähkön käry tuli keittiöstä. Siitä sit kiireen vilkkaa virrat pois koneesta ja hana kiinni. Kone ihan tulikuuma ja se käry ei meinannu loppua ollenkaan. Onneks se siitä sit kuitenki hälveni ja selvisin säikähdyksellä. Oli sitte sellainen opetus, että en jätä enää ikinä koneita yksinään pyörimään kotii jos lähden johonkin.
Joo tiedän että se on nyt rikki, eikä sitä päälle enää laiteta. Ukko saa repiä sen pois kunhan tulee töistä, ku tuo oli jo nukkumassa ko tää episodi kävi.jos voimakas sähkönhaju on tuntunut ja jos peräti on näkynyt savua niin se meinaa sitä että jostain kohti on palanut sähköeristysainetta vähemmäksi
kone on nyt siis rikki ja posahtaa kohta tn. uudelleen
saiskohan taloyhtiön tai vakuutusyhtiön piikkiin uuden?
En tiskaa. Äijä saa tiskata.Tiskää käsin
joo, vuokraisännän se kuuluu vaihtaa jos se masiina on hänenJoo tiedän että se on nyt rikki, eikä sitä päälle enää laiteta. Ukko saa repiä sen pois kunhan tulee töistä, ku tuo oli jo nukkumassa ko tää episodi kävi.
Vakuutuksesta saattais saada, mut mä luulen, että mein vuokranantajalta saadaa varmaan uus kone
En tiskaa. Äijä saa tiskata.
Jep. Se on miehelle sukua niin eiköhän se luonaa ihan vaan puhelinsoitolla, että saadaan hakee uus konejoo, vuokraisännän se kuuluu vaihtaa jos se masiina on hänen
Mä helpommin nappaan käteen vesurin enkä (kuin harvoin) enää polta mutta asenne on sama0roosa0 bongattu