Niinpä. Mä maksoin eilen.Hyi. Sinne meni liki 2/3 tulleesta palkasta.
ei puhettakaan mistään downshiftaamisestaTässä odottelen koulun alkua. Lapsonen silkkihapsi on suittu ja vaatteet päällä ojennuksessa, reppu on pakattu. Itse olen hermostuksissani siivonnut kämpän ja pesukoneet on päällä. Kunhan saan muksun kipattua kouluun, niin voin aloittaa oikeat työt. Olisi kyllä kiva olla kotona jonkunlainen rupeama ja huolehtia vain kodista, perheestä ja harrastuksista.
Jos ei oo rahaa:Hyi. Sinne meni liki 2/3 tulleesta palkasta.
Onneks mä en sentään ihan rahaton oo vielä ja ruokaakin on kaapissaJos ei oo rahaa:
Jaavan saaren pohjoisrannikolla sijaitsevassa Semarangin kaupungissa on Jamban Cafe, jossa vessanpytyistä tarjoillaan muun muassa lihapullakeittoa.
Ruoka on ilmaista.
A-ha. Hetken ehdin jo kuvitella itseni essu päällä hilloja keittelemässä keittiössä ja virkkaamassa räsymattokuteista koreja.ei puhettakaan mistään downshiftaamisesta
maksetaan vaan suut korvissa hulluna veroja
Olen asiaa pitkään tutkinut ja tullut siihen tulokseen, että naarasrahat ovat hirveen harvinaisia.Rahojen joukkopakoilmiö toistuu täälläkin joka kuukausi. Yritän ja yritän roikkua niissä kiinni ja aina karkaavat pirulaiset.
Nyt kahvia
Että tuli tehtyä työllistävä vaikutus*yläpeukuttaa*Päivää, kävin tänään naapurikunnasta hakemassa taksilla 10 omenaa
Niin ja söinkin mahan täyteen isukin luona samalla reissulla, unohtamatta pullakaffeita ja hyvää jutusteluseuraaEttä tuli tehtyä työllistävä vaikutus*yläpeukuttaa*
..ja saatua herkkuhetkeäkin, omput on hyviä
Paikkaa gumpparit, nihArvaapa mitä pääsin tekemään ...?
No et voi tietää, niin kerron.
..litsis lätsis kuralätäkössä, kumisaappaat, sadetakki ja hjuva mieli päässä
Mutta. Melkein jouduin koko päivän odottamaan sitä kunnon vesisadetta! Kuvitella! Oli hilkulla etten ois joutunu paheksumaan tilannetta mutta onneksi parin viimosen tunnin aikana vesihanat aukes !
Ja tuli lätäköitä ...ja tuli myös vedenpaisumus
...mun varpaat melkein hukkui!
Gumpparissa reikä. Eli tiedossa gumpparishoppailua*yläpeukuttaa*...tarttuiskohan mukaan nyt ne keltaiset kumpparit...
Sehän oli sitten win- win- tilannetta teille molemmille !Niin ja söinkin mahan täyteen isukin luona samalla reissulla, unohtamatta pullakaffeita ja hyvää jutusteluseuraa
Jesarirulla on valmiusasemissaPaikkaa gumpparit, nih
Nainen joka pomppii lätäköissäArvaapa mitä pääsin tekemään ...?
No et voi tietää, niin kerron.
..litsis lätsis kuralätäkössä, kumisaappaat, sadetakki ja hjuva mieli päässä
...
Asuntoja on maa täynnä.Voi huoh. Ei ollu nätti asunto.Jo ulkoo näki mitä sisus tuo tullessaan.En mä ikinä löydä sellasta joka nykyisen voittais. Jos vaan saisin tähän lisäneliöitä ja siirettyä jonnekin muualle niin olisin tosi tyytyväinen.
Kyllä varmaan jossainpäin maata mutta ei täälläpäin.Asuntoja on maa täynnä.
Jotkut niistä ovat hyviä.
Älä lannistu.