The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä odottelen koulun alkua. Lapsonen silkkihapsi on suittu ja vaatteet päällä ojennuksessa, reppu on pakattu. Itse olen hermostuksissani siivonnut kämpän ja pesukoneet on päällä. Kunhan saan muksun kipattua kouluun, niin voin aloittaa oikeat työt. Olisi kyllä kiva olla kotona jonkunlainen rupeama ja huolehtia vain kodista, perheestä ja harrastuksista.
ei puhettakaan mistään downshiftaamisesta

maksetaan vaan suut korvissa hulluna veroja

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Rahojen joukkopakoilmiö toistuu täälläkin joka kuukausi. Yritän ja yritän roikkua niissä kiinni ja aina karkaavat pirulaiset.
Nyt kahvia :coffee:
Olen asiaa pitkään tutkinut ja tullut siihen tulokseen, että naarasrahat ovat hirveen harvinaisia.
Jos lompakossa on kaks kakskymppistä niin ne ovat poikkeuksetta uroksia, eivätkä lisäänny.

Sen sijaan jos on hiton iso läjä rahaa, niin seassa on jokunen rahanaaraskin. Sit se läjä lisääntyy.

Tietty sillä ehdolla, että läjää ei häiritse.
Ensinnäkin poimimalla läjästä rahoja pois pariutumisprosessi häiriytyy.
Toisekseen siinä on suuri vaara poimia pois just ne naarasrahat.
Jolloin jäljelle jää läjä homorahaa joka ei lisäänny.

Taidan viedä yksinäisen kakskymppisen lähikauppaan ja hakea muutaman sihijuoman.

Arvaapa mitä pääsin tekemään :sneaky:...?

No et voi tietää, niin kerron.

..litsis lätsis kuralätäkössä, kumisaappaat, sadetakki ja hjuva mieli päässä :D

Mutta. Melkein jouduin koko päivän odottamaan sitä kunnon vesisadetta:eek:! Kuvitella! Oli hilkulla etten ois joutunu paheksumaan tilannetta mutta onneksi parin viimosen tunnin aikana vesihanat aukes :)!

Ja tuli lätäköitä :rolleyes:...ja tuli myös vedenpaisumus:cautious:o_O:barefoot:

...mun varpaat melkein hukkui!
Gumpparissa reikä. Eli tiedossa gumpparishoppailua*yläpeukuttaa*...tarttuiskohan mukaan nyt ne keltaiset kumpparit:love:...

Arvaapa mitä pääsin tekemään :sneaky:...?

No et voi tietää, niin kerron.

..litsis lätsis kuralätäkössä, kumisaappaat, sadetakki ja hjuva mieli päässä :D

Mutta. Melkein jouduin koko päivän odottamaan sitä kunnon vesisadetta:eek:! Kuvitella! Oli hilkulla etten ois joutunu paheksumaan tilannetta mutta onneksi parin viimosen tunnin aikana vesihanat aukes :)!

Ja tuli lätäköitä :rolleyes:...ja tuli myös vedenpaisumus:cautious:o_O:barefoot:

...mun varpaat melkein hukkui!
Gumpparissa reikä. Eli tiedossa gumpparishoppailua*yläpeukuttaa*...tarttuiskohan mukaan nyt ne keltaiset kumpparit:love:...
Paikkaa gumpparit, nih

Voi huoh. Ei ollu nätti asunto.Jo ulkoo näki mitä sisus tuo tullessaan.En mä ikinä löydä sellasta joka nykyisen voittais. Jos vaan saisin tähän lisäneliöitä ja siirettyä jonnekin muualle niin olisin tosi tyytyväinen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä