Ei idiootti pöljä oo mun ystävä.Ihania ystäviä sulla.
Ei idiootti pöljä oo mun ystävä.Ihania ystäviä sulla.
Älä päästä sisään, hyvänen aika. Jos ei itse osaa lähteä pois oven takaa, niin poliisi tarjoaa valtion pahnat.Ei idiootti pöljä oo mun ystävä.
No ei se nyt mikään rikollinen ole.Tollanen mitään poliisia tarvi,ei mun sohva siitä nyt kulunu etä siinä muutaman tunnin nukku.Tunnen kuitenkin idiootti pöljän,ei se paha ole,rasittava vaan.Älä päästä sisään, hyvänen aika. Jos ei itse osaa lähteä pois oven takaa, niin poliisi tarjoaa valtion pahnat.
Mä pitäisin saarnan sille. Toista kertaa en ottaisi kotiin.Ei idiootti pöljä oo mun ystävä.
TiesinTulipas pimeetä. Nyt ukkostaa.
Eli sun puolesta asia on sitten ihan kivasti, ei syytä valittaa.No ei se nyt mikään rikollinen ole.Tollanen mitään poliisia tarvi,ei mun sohva siitä nyt kulunu etä siinä muutaman tunnin nukku.Tunnen kuitenkin idiootti pöljän,ei se paha ole,rasittava vaan.
Onks tää eri tyyppi kuin mr raffi?Mul selvis eilen, et Sälli on hoodeilla ja panin illalla hälle viestiä, et ehtiskö nähdä huomenna. Sepä paukautti taksilla tänne keskellä yötä. En ees muista koska ollaan viimeks nähty ja ei voi muuta sanoa ko että aww ja aww toiseenkin kertaan. Ystävät
ahaMul selvis eilen, et Sälli on hoodeilla ja panin illalla hälle viestiä, et ehtiskö nähdä huomenna. Sepä paukautti taksilla tänne keskellä yötä. En ees muista koska ollaan viimeks nähty ja ei voi muuta sanoa ko että aww ja aww toiseenkin kertaan. Ystävät
aha.Mä pitäisin saarnan sille. Toista kertaa en ottaisi kotiin.
Voi ei. Mä sentään pääsen käveleen vielä ainakin. Että enköhä mä sinne lääkäriin saakka pääseKuulostaa lumbagolta eli oikein pahalta noidannuolelta. Itseltä meni tuolla lailla, kun nousin vessanpöntöltä ylös. Naps ja jalat alta. Pääsin lääköriin vasta kahden päivän päästä, kun en pystynyt kävelemään. Ja mies ei voi kantaa mua täältä hissittömön talon kolmannesta kerroksesta alas
Tilasit sen tännekin?Tiesin
Just näin.Sohvalla nukku känninsä pois ja lähti.Idiootti pöljä ja rasittava mut ei mikään rikollinen ja paha.Eli sun puolesta asia on sitten ihan kivasti, ei syytä valittaa.
Joo, se kehittyy siellä ja sit tulee tänneTilasit sen tännekin?
Onneksi nukuit pitkäänMun piti kerrankin ottaa niskasta kiinni ja mennä lenkille. Ja nyt on tollanen myräkkä.
Mun mielestä olis ollu mukavampaa keretä kauas ulos ja sit kostua kokonaanOnneksi nukuit pitkään